Οι προβολείς με διαφανή κρύσταλλα, οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και η

ευρεία χρίση χρωμίου συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ελκυστικότερης εικόνας για

το ανανεωμένο Micra

Πιο ώριμο και πιο σοφιστικέ στυλ απέκτησε το Nissan Micra. Ταυτόχρονα, το

ιαπωνικό μίνι αναβαθμίστηκε και στις δύο εκδόσεις του με αύξηση της ισχύος των

κινητήρων του και βέβαια καλύτερες επιδόσεις.

Το αισθητικό φρεσκάρισμα του Micra έγινε μεν διακριτικά, περιλαμβάνει δε

αρκετά σημεία του αυτοκινήτου, εσωτερικά και εξωτερικά. Στη μάσκα με την

πλούσια χρίση χρωμίου ξεχωρίζουν οι νέοι προβολείς με διαφανή κρύσταλλα και

κίτρινα ένθετα φλας, που παραπέμπουν στο Primera. Στο πίσω μέρος προβλέπονται

επανασχεδιασμένα φωτιστικά σε έντονο κόκκινο πλαίσιο, ενώ άλλαξαν θέση το φως

των στοπ (μετατέθηκε ψηλά) και ο καθαριστήρας (σε οριζόντια θέση). Χάρη σε ένα

έξυπνο σχεδιαστικό τρικ ­ και πιο συγκεκριμένα τον τονισμένο γκρίζο χρωματισμό

του κάτω μέρους των νέων προφυλακτήρων και των μαρσπιέ ­ δίνει το ανανεωμένο

Micra την αίσθηση ότι φάρδυνε και χαμήλωσε, αποκτώντας έτσι μια συνολικά

ελκυστικότερη εξωτερική εμφάνιση. Η τελευταία κολακεύεται εξάλλου και από τη

διεύρυνση της γκάμας των χρωματισμών, η οποία περιλαμβάνει δέκα (επτά

μεταλλικοί) και ταυτίζεται με τις ανάλογες των μεγαλυτέρων μοντέλων της

Nissan.

Τα όργανα εκσυγχρονίστηκαν αισθητικά και έγιναν πιο ευανάγνωστα και στα

πλαστικά του ταμπλό επικρατεί διχρωμία

Οι αλλαγές του εσωτερικού στοχεύουν στη δημιουργία της εικόνας ενός πιο

ευρύχωρου και ποιοτικού αυτοκινήτου με στυλ και πρακτικότητα. Μέσα σε αυτά τα

πλαίσια επανασχεδιάστηκε το ταμπλό με μια νέα αισθητική αποχρώσεων δύο τόνων,

όπως επίσης και το τιμόνι τεσσάρων πλέον ακτινών, ενώ τα όργανα έγιναν πιο

ευανάγνωστα και σύγχρονα σε εμφάνιση. Σε διάφορα σημεία της καμπίνας επιβατών

προβλέπονται αρκετοί νέοι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα, βάσεις

μπουκαλιών και ποτηριών κ.λπ. Οι ποιοτικότερες επενδύσεις των καθισμάτων και

των θυρών συνδυάζονται με νέα σχεδιαστικά μοτίβα, με φωτεινότερα χρώματα και

αρκετές δυνατότητες επιλογής.

Τα σημαντικότερα νέα κρύβονται πάντως επιμελώς κάτω από το μπροστινό καπό. Εδώ

συναντούμε έναν νέο και έναν παλαιό, αλλά βελτιωμένο γνώριμο. Ο προηγούμενος

κινητήρας των 1,3 λίτρων έχει αντικατασταθεί από έναν νέο 1,4 λίτρων, ο οποίος

αποδίδει 82 ίππους αντί 75 και διακρίνεται για την υψηλότερη ελαστικότητά του

και τη χαμηλή κατανάλωσή του. Έτσι διευκολύνονται οι μετακινήσεις μέσα στην

πόλη και αναβαθμίζεται ταυτόχρονα ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του ευέλικτου

μίνι. Υψηλού επιπέδου κρίνονται και οι επιδόσεις με την επιτάχυνση από στάση

έως 100 χλμ/ώρα να πραγματοποιείται σε μόλις 11,9″ και την τελική ταχύτητα να

φθάνει τα 170 χλμ/ώρα. Καλά νέα και από τον γνωστό «χιλιάρη» κινητήρα με τις

16 βαλβίδες και ισχύ 60 αντί 55 ίππων. Τόσο οι επιδόσεις του (0-100 σε 15,5″,

τελική 150 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ) όσο και οι χαμηλές

εκπομπές ρύπων το καθιστούν ιδανικό για μετακινήσεις στην πόλη και όχι μόνον.

Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν σε όλες τις εκδόσεις μεταξύ ενός

χειροκίνητου σαζμάν πέντε σχέσεων και ενός αυτόματου συνεχώς μεταβαλλόμενης

σχέσης (Ν-CVT), που παίζει τον ρόλο του… μασέρ των νεύρων.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά, ενώ στις εκδόσεις Sport και

Luxury προβλέπονται και αεροτομές. Εφοδιάζεται επίσης με διαφορετικές ζάντες

Σημαντικές αλλαγές έγιναν επίσης στο σύστημα των φρένων για καλύτερη

αποτελεσματικότητα, όπου το ABS συνδυάζεται πάντα με κατανομέα πίεσης EBD και

το σύστημα Brake Assist. Όσο για τις αναρτήσεις παρέμειναν κατά βάση οι ίδιες,

όμως οι μηχανικοί της εταιρείας προχώρησαν σε κάποιες ρυθμίσεις

βελτιστοποίησης για καλύτερη αίσθηση και υψηλότερη άνεση οδήγησης.

Οι τιμές του νέου Micra ξεκινούν για το μεν τρίθυρο χιλιάρι Comfort από

2.718.000 δρχ με στάνταρ αερόσακο οδηγού (2.868.000 το πεντάθυρο) και πρόσθετη

επιβάρυνση 200.000 δρχ για το αιρ-κοντίσιον. Στις εκδόσεις 1,4 λίτρου (βασική

η Sport) προβλέπονται ως τιμή εκκίνησης τα 3.258.000 δρχ με στάνταρ αερόσακο

οδηγού, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικές κλειδαριές, ηλεκτρ. παράθυρα, προβολείς

ομίχλης κ.λπ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Nissan Micra 1.4

* Τετρακύλινδρος κινητήρας, 1.348 κ.εκ.

* Μεγίστη ισχύς 82 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ.

* Μεγίστη ροπή στρέψης 108 Nm στις 2.800 σ.α.λ.

* Κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο

* Μετάδοση κίνησης εμπρός

* Όγκος χώρου φόρτωσης 206-960 λίτρα

* Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 42 λίτρα

* Μήκος/πλάτος/ύψος 3.746/1.595/1.440 χιλιοστά

* Απόβαρο 865-940 κιλά, ωφέλιμο φορτίο 500 κιλά

Επιδόσεις

* 0-100 σε 11,9″, τελική ταχύτητα 170 χλμ/ώρα, μέση κατανάλωση 6,1 λίτρα ανά

100 χλμ.

Τιμή αγοράς (1.4 3θ Sport):

* 3.428.000 δρχ (3.628.000 με αιρ-κοντίσιον)

Εξοπλισμός

* αερόσακος οδηγού, κεντρικές κλειδαριές, ηλεκτρ. παράθυρα, διαιρούμενο πίσω

κάθισμα, υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος, προβολείς ομίχλης, στροφόμετρο,

αεροτομή κ.λπ.