Το ένα βυθίστηκε και ένας μηχανικός που επέβαινε σ’ αυτό έχασε τη ζωή του.

Τα δύο ελληνόκτητα πλοία, το «Pel Ranger» και το «Pel Mariner», αμφότερα

νηολογίου Πειραιά, ανήκουν στην εταιρεία «Σαρλή». Το πρώτο είχε ξεκινήσει από

τον Πειραιά και διέπλεε το Αιγαίο Πέλαγος με προορισμό τη Μαύρη Θάλασσα. Το

δεύτερο, φορτωμένο με containers, προερχόμενο από τη Μαύρη Θάλασσα, είχε

περάσει τα στενά των Δαρδανελλίων καιέπλεε στο Αιγαίο Πέλαγος με κατεύθυνση

τον Πειραιά. Τα δύο σκάφη «διασταυρώθηκαν» στα τουρκικά χωρικά ύδατα, 5

ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Τενέδου. Το «Pel Ranger» συγκρούστηκε με το «Pel

Mariner», το οποίο ύστερα από περίπου δυόμισι ώρες βυθίστηκε. Το πλήρωμά του,

6 Έλληνες και 6 αλλοδαποί, πρόλαβε και το εγκατέλειψε πηδώντας στη θάλασσα.

Στην περιοχή υπήρχε ομίχλη και η ορατότητα είχε περιοριστεί στο ελάχιστο.

Αρκεί να σημειωθεί ότι μετά τη σύγκρουση, πέρασαν περίπου δύο ώρες έως ότου

εντοπισθεί το ημιβυθισμένο, εκείνη τη στιγή, «Pel Mariner».

Ο πλοίαρχος του «Pel Ranger» φανερά σοκαρισμένος ενημέρωνε, στις 11 χθες

βράδυ, μέσω του ΕΛΛΑΣ ΡΑΔΙΟ το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης

του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για το συμβάν. Από το θάλαμο επιχειρήσεων

ενημερώθηκαν τα Κέντρα Έρευνας και Διάσωσης της Άγκυρας και της

Κωνσταντινούπολης και μεταβιβάστηκε προς αυτά η ετοιμότητα των ελληνικών αρχών

να συνδράμουν στην έρευνα και διάσωση των ναυτικών.

Από την πρώτη στιγμή κοντά στα δύο πλοία βρέθηκαν το επιβατηγό οχηματαγωγό

«Άγιος Ραφαήλ» και το φορτηγό «Όλγα Μ.». Οι προσπάθειες των πληρωμάτων τους

επικεντρώθηκαν στην περισυλλογή των 12 ναυτικών του «Pel Mariner» που έπεσαν

στη θάλασσα.

Ύστερα από μία ώρα περίπου κατάφεραν να περισυλλέξουν σώους τους 10 από

αυτούς. Αγνοείτο ο β’ μηχανικός Αναστάσιος Γεωργαντζής, 51 χρόνων και ένας

λιπαντής, πακιστανικής υπηκοότητας. Οι προσπάθειες εντάθηκαν και η αγωνία για

να βρεθούν ζωντανοί ανέβηκε στο κατακόρυφο. Οι σωστικές βάρκες έψαχναν

αδιάκοπα στη γύρω θαλάσσια περιοχή. Ήταν περίπου 2.30 μετά τα μεσάνυχτα όταν

το πλήρωμα μιας σωστικής λέμβου του «Ραφαήλ» διέκρινε να επιπλέει λίγα μέτρα

πιο μακριά ένα από τα «λάιφ ραφτ» του βυθισμένου πλοίου. Μέσα σ ‘ αυτό

βρίσκονταν ζωντανός ο Πακιστανός ναυτικός και νεκρός ο Έλληνας μηχανικός.

Ευτυχώς, μέσα σ’ αυτή την τραγωδία, το «Pel Ranger» δεν έπαθε σοβαρές ζημιές

συνέχισε το ταξίδι του και κανείς από το 17μελές πλήρωμα δεν τραυματίστηκε.