Τα νέα κλιμάκια ελαχίστου εισοδήματος

ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ από την 1/1/99 θα ισχύσουν τα 14 νέα κλιμάκια του ελαχίστου
μηνιαίου εισοδήματος που υποχρεωτικά θα λαμβάνουν υπόψη τους τα ασφαλιστικά
ταμεία των αυτοαπασχολουμένων (ΤΕΒΕ, ΤΑΕ, ΤΣΑ), προκειμένου να κατατάσσουν
τους ελεύθερους επαγγελματίες στις αντίστοιχες ασφαλιστικές κατηγορίες.
Τα ελάχιστα ποσά για κάθε κατηγορία διαμορφώνονται ως εξής: Για την 1η
ασφαλιστική κατηγορία 164.107 δρχ., για τη 2η στις 201.806 δρχ., για την 3η
στις 239.259 δρχ., για την 4η στις 276.594 δρχ., για την 5η στις 312.347 δρχ.,
για την 6η στις 339.801 δρχ., για την 7η κατηγορία στις 366.350 δρχ., για την
8η το ποσό διαμορφώνεται στις 392.899 δρχ., για την 9η το ποσό θα είναι
419.449 δρχ., για την 10η κατηγορία στις 445.998 δρχ., για την 11η στις
472.547 δρχ., για την 12η στις 499.096 δρχ., για την 13η στις 525.646 δρχ. και
για την τελευταία ασφαλιστική κατηγορία, την 14η, στις 552.195 δρχ.
Τα ελάχιστα αυτά όρια εισοδήματος για την κατάταξη στις ασφαλιστικές
κατηγορίες διαμορφώθηκαν, όπως ορίζει ο νόμος, με βάση τις αυξήσεις που έχουν
δοθεί στις συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων από την 1/1/93 και μετά.













