Έξοδος-ρεκόρ και επιστροφή μετά πολλών εμποδίων και με μεγάλη ταλαιπωρία. Οι

Αθηναίοι με «σύμμαχο» τον καιρό αποφάσισαν φέτος να κάνουν τη μεγάλη απόδραση

για να γιορτάσουν τα Κούλουμα στην εξοχή. Και πράγματι η φετινή έξοδος ήταν

κατά 25% μεγαλύτερη από αυτήν που σημειώθηκε το αντίστοιχο περσινό τριήμερο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από 285.000 αυτοκίνητα με Αθηναίους εκδρομείς πέρασαν φέτος τις

«πύλες» της πρωτεύουσας έναντι 212.000 αυτοκίνητων που είχαν εγκαταλείψει την

Αθήνα πέρυσι.

Και η φετινή έξοδος για την Καθαρή Δευτέρα δυστυχώς δεν ήταν αναίμακτη. Παρά

τα μέτρα της Τροχαίας, με αίμα βάφτηκαν και πάλι οι δρόμοι από τα τροχαία

δυστυχήματα που σημειώθηκαν σε όλη τη χώρα. Από την Παρασκευή το απόγευμα

μέχρι αργά χθες το βράδυ και ενώ η επιστροφή συνεχιζόταν, 23 άνθρωποι άφησαν

την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο και 330 τραυματίσθηκαν στα 247 τροχαία

δυστυχήματα που «σημάδεψαν» την φετινή έξοδο για την αργία της Καθαρής Δευτέρας.

* Η περσινή έξοδος, χωρίς να υπολογίζεται η Παρασκευή, είχε στοιχίσει τη ζωή

σε 20 άτομα, ενώ το 1996 ο κύκλος αίματος της εξόδου είχε κλείσει με 24 νεκρούς.

Φέτος στο Λεκανοπέδιο το τριήμερο, από την Παρασκευή το απόγευμα μέχρι την

Κυριακή, σημειώθηκαν 76 τροχαία δυστυχήματα που στοίχισαν τη ζωή σε έξι άτομα,

ενώ αλλά 111 άτομα μεταφέρθηκαν τραυματισμένα στα νοσοκομεία. Το περσινό

τριήμερο είχαν σημειωθεί 93 τροχαία δυστυχήματα με 4 νεκρούς και 134 τραυματίες.

Στις «ουρές» του εθνικού δικτύου έφαγαν ό,τι περίσσεψε από την ταραμοσαλάτα

και τα άλλα νηστίσιμα οι Αθηναίοι που πήραν χθες το δρόμο της επιστροφής. Και

στα δύο εθνικα δίκτυα αλλά και στη λεωφόρο Βάρης και Κορωπίου, παρά τα έκτακτα

μέτρα της Τροχαίας με παραχωρήσεις επιπλέον λωρίδων η συμφόρηση τροχοφόρν ήταν μεγάλη.

Μεγάλη έξοδος αλλά και μεγάλη επιστροφή. Τα πρώτα «κύματα» των Αθηναίων

εκδρομέων άρχισαν να επιστρέφουν στις 2 το μεσημέρι. Μέσα σε λίγη ώρα οι

δρόμοι είχαν αρχίσει να πήζουν από αυτοκίνητα. Το μεγάλο πρόβλημα στα δύο

εθνικά δίκτυα δημιουργήθηκε γύρω στις 6 το απόγευμα. Παντού είχαν σχηματισθεί

«ουρές» αυτοκινήτων. Από τα διόδια της Ελευσίνας μέχρι τα διυλιστήρια η ουρά

έφθανε τα 10 χιλιόμετρα. Στις ώρες αιχμής τα αυτοκίνητα έμεναν για αρκετές

ώρες ακινητοποιημένα. Στην Κακιά Σκάλα η «ουρά» έφθανε τα έξι χιλιόμετρα.

«Μποτιλιαρίσματα» υπήρχαν και στην Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο 36ο

χιλιόμετρο στο ύψος της Μεταμόρφωσης και στα διόδια των Αφιδνών. Πολλά ήταν τα

«μποτιλιαρίσματα» και στην περιοχή της Βαρυμπόμπης και στους δρόμους του

Κορωπίου και της Βάρης.