«Κατασκευάζουμε αυτοκίνητο που “καίει” νερό»

Διανύει 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Εύη Σαλτού   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/03/2009 07:00 |
Ένα ποτήρι νερό είναι αρκετό για να πάρει μπρος ο κινητήρας του αυτοκινήτου και του σκούτερ υδρογόνου που κατασκεύασε ο κ. Γιώργος Λάγιος. Με το καύσιμο του μέλλοντος μάλιστα τα επόμενα χρόνια θα μπορούν οι καταναλωτές να παράγουν ακόμη και ηλεκτρικό ρεύμα στο σπίτι τους
 «Κατασκευάζουμε αυτοκίνητο  που “καίει” νερό»
«”Το υδρογόνο θα αποτελέσει το μέλλον της ενέργειας”: Αυτό λέγαμε πριν από περίπου μία δεκαετία, όταν κανείς άλλος στη χώρα μας δεν το πίστευε»....
Γίνετε Συνδρομητής
Δάφνη Γεωργακακη
15/12/2009 16:01
έτσι και έτσι
DK
22/03/2009 19:56
antwnh, sorry den katalaba oti anaferwsoun mono se oikiakh xrhsh. Pragmati to kerdos se ayth thn periptosh fainetai amfibolo.
DK
22/03/2009 19:54
kala giati oles oi syzhtyhseis prepei na kataligoun se ufo kai ethnikous swthres. Ti soi koblex einai ayto?

@Mixalh an anaferwsoun se mena, me parenohses. Ayto pou lew einai oti opws diagrafetai to mellon shmera, problepetai xrish symbatikhs pyrinikhs energeias (sxash) gia thn paragogh ydrogonou mesw ydrolyshs (pyrinikh energeia->hlektrismos->ydrolysh->Ydrogono). Einai mia methodos dimiourgias enallaktikou kaysimou pros tous ydrogonanthrakes.
αντωνης
22/03/2009 17:22
@DK 21/3/2009 15:39 αναφερομαι μονο στην οικιακη συσκευη, κι οχι στα αυτοκινητα. Εκει βεβαιως και χρειαζεται το αποθηκευμενο υδρογονο. Αλλα στην οικιακη συσκευη, δεν βλεπω καποια χρησιμοτητα.
George
22/03/2009 12:13
Πόσο ψωνισμένος και καμμένος πρέπει να είναι κάποιος για να μιλάει στο 3ο πρόσωπο όταν αναφέρεται στον εαυτό του;
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
22/03/2009 06:08
@ Φιλιππινεζοπληκτους 20-3-2009 Ο Φ.Π. Δεν ανεφερθη σε τεχνικες λεπτομερειες που ειναι εκτος της ειδικοτητας του. Στη ειδικοτητα του ουδεις μπορει να τον αντκρουσει. Απλως ανεφερθη σε ενα πραγματικο γεγονος που το εζησε ως παιδι, και που το θυμαται αμεσα λογω της σοβαροτητας και της εκτασης που ειχε παρει τοτε. Αυτα εγραφαν οι εφημεριδες αυτα διεδιδε το ραδιοφωνο. Εσεις ομως ολοι οι ανεγκεφαλοι οπαδοι του ΠΑΣΟΚ νομισατε πως βρηκατε την ευκαιρια να σπιλωσετε και να γελοιοποιησετε τον Φ.Π. Για μια ακομα φορα την πατησατε, διοτι υπαρχουν και εντιμα ατομα στο φορουμ που ηλεγξαν αυτη την αναφορα και διαπιστωσαν οτι δεν ηταν μπαρουφα, σαν και του Γιωργακη την πρασινη μπογια με την οποιαν ελυσε ηδη το οικονομικο μας προβλημα . Ναστε καλα. Καποτε θα ξυπνησετε απο το οπιο που σας ποτιζουν τα Αμερικανακια !...
ροδανθος
22/03/2009 05:54
Αγαπητε Φιλιπινεζε Παρατηρητη, ειμαι υπερ της Ελλαδας και αγαπω την Ελλαδα για αυτο θελω να την δω να γινεται μια ανεπτυγμενη Ευρωπαικη χωρα. Εσυ απο την αλλη θελεις να την δεις να γινεται μια στρατικοποιημενη ζωνη. Μαλλον εμπορος οπλων εισαι και προσπαθεις να πουλησεις το εμπορευμα. Ειμαι ομως εναντιον ενος πραγματος. Της βλακειας. Εγω υποτιθεται κυνηγαω μια ουτοπια για αυτο τα επιστημονικα μου αρθρα δημοσιευονται στα μεγαλυτερα διεθνη επιστημονικα περιοδικα και ανεπτυγμενες χωρες μου εμπιστευονται την μορφωση των νεων τους. Εσυ ομως απο την αλλη αδυνατεις να καταλαβεις την αξια καποιων πραγματων που γραφτηκαν καποτε. Αυτο ειναι το προβλημα σου. Εγω δεν διαφωνω οτι κατι τετοιο γραφτηκε ποτε στον τυπο και σε πιστευω οτι αυτα που λες μπορει να εγιναν και να ειναι αληθεια. Μπορει πραγματικα ενας Ελληνας το 1960 να μαζεψε διαφορους πολιτικους και να εβαλε νερο μεσα στο αυτοκινητο του και να τους ειπε οτι το αυτοκινητο του καιει νερο. Η διαφορα μας ειναι οτι εγω ξερω με επιστημονικα δεδομενα οτι ο τυπος που αναφερεις ηταν απλα ενας τσαρλατανος ενω εσυ λογω της αγνοιας σου βλεπεις σε αυτον τον τσαρλατανο το μεγαλειο της Ελλαδας, την ανωτεροτητα των Ελληνων εναντι των αλλων λαων, την Αμερικανικο ανθελληνισμο, τον ανθελληνισμο του ΠΑΣΟΚ, τον ανθελληνισμο τον δικο μου και τον ανθελληνισμο διαφορων επιστημονων που σου γραφουν εδω για να σε κατατοπισουν και εσυ τους ανεβοκατεβαζεις ανθελληνες. Οποιος εχει αντιθετη αποψη με εσενα δεν μπορει να ειναι ανθελληνας. Επισης οποιος δεν αποδεχεται τον τσαρλατανο που αναφερεις ειναι και αυτος ανθελληνας? Με αυτο που κανεις εξισωνεις την βλακεια και τον τσαρλατανισμο με την Ελλαδα? Τωρα ας αφησω τον ΦΠ γιατι θα με τρελλανει στο τελος. Οχι τιποτα αλλο να του αφησω και λιγο ελευθερο χρονο για να παει να κανει σκοποβολη και εξασκηση στα οπλα για να προετοιμαστει για την τελικη συραξη με τους Τουρκους που μαλλον θα γινει μεθαυριο. Το υδρογονο ειναι ισως το πιο οικολογικο καυσιμο στον κοσμο μιας και απο την εξατμιση βγαινει καθαρο νερακι. Το προβλημα ειναι οτι ειναι πανακριβο να παραχθει και να αποθηκευτει. Ετσι λοιπον δεν νομιζω οτι συντομα θα εχουμε αυτοκινητα αυτου του τυπου στους δρομους μας. Δεν υποβαθμιζω τον κ. Λαγιο αλλα απο το αρθρο δεν μπορει κανενας να καταλαβει ποια ειναι η καινοτομια που εφερε. Δυστυχως οι περισσοτεροι βλεπουν κατι ως φθηνο η ακριβο λαμβανοντας υποψιν μονο το ποσο κοστιζει η πρωτη υλη που χρησιμοποιειται. Δυστυχως ομως για να παραχθει κατι υπαρχουν πολλα αλλα που πρεπει να υπολογιστουν οπως τα εργατικα κλπ. Κατι παρομοιο συμβαινει και με την χρηση φυτικης μαζας σε αντιδραστηρες για παραγωγη ενεργειας. Πολυ φθηνη η πρωτη υλη, αλλα σε χωρες με μη τροπικο κλιμα απαιτειται η θερμανση του αντιδραστηρα. Τελικο αποτελεσμα η ενεργεια που παραγεται να ειναι ιση με αυτην που απαιτειται για την θερμανση. Συμπερασμα ... μια τρυπα στο νερο.
STELLARAS
22/03/2009 05:51
RE MAGGES, EGO NA POUME STO YPOGEIO THS MANNAS MOU EXO FTIAXEI MIA MHXANH AVTOKINHTOU POU DOULEVEI ME TRAXANA. ME MISO KILO TRAXANA PAS MEXRI TA GIANNENA.
Yannis
22/03/2009 04:49
Emeis oi ellines exoume apopsi yia ola ta themata yi''auto imaste kai oi protoi se olo ton cosmo.Re afiste kai kanena allon na prokopsi .Ama eisaste pio mages as kanate tin efeyresi eseis epeidi tin ekane kapoios allos ektos apo esas den einai kai sosti etsi?A re ilithioi pou eisaste oloi mazi kai esis kai oi apogonoisas.O souvlatzis tis gitonias xerei pio pola apo esas ileithioi a ileithioi._
εφευρετης
22/03/2009 00:23
και αυτοκινητο που να καιει βλακεια να κατασκευαζαμε παλι θα περρισευε μπολικη στη χωρα αυτη. Διαβασα κατι σχολια εδω μεσα περι συνομωσιας, μεγαλων εφευρεσεων, ινστρουχτορες του..ΠΑΣΟΚ, ανακαλυψεις που δηθεν αποσιωπηθηκαν και...τριχες κατσαρες. Συμπέρασμα: Το αναγνωστικόν κοινόν των Νεων...μπάζει. Το αρθρο επισης.
Mixalis Diavatis
22/03/2009 00:17
Katse na to paroun xambari oi Saoudaraves kai tha sou po ego! To idio ekanan kai me mia eteraia ston Boulder, Colorado. Mixanes ydrogonoun etc..tin agorasan kai meta tin ptoxefsan kai tin dialisan.
λιζα
21/03/2009 23:21
νασαι καλα Αντωνη που μας κανεις να γελαμε
ροδανθος
21/03/2009 22:17
Αγαπητε Φιλιπινεζε Παρατηρητη, σε παρακαλω πριν με αποκαλεσεις ξανα πρακτορα των ξενων και εγω εσενα πρακτορα ακροδεξιων κεντρων που προσπαθουν να στρατοκοποιησουν την Ελλαδα και να την φερουν σε πολεμο με την Τουρκια ανοιξε κανενα βιβλιο για να καταλαβεις τι λεμε εδω. Αντι να ανοιγεις βιβλια για το θεμα ξεθαβεις δημοσιευματα και μετα τα στρεφεις εναντιον ενος συγκεκριμενου κομματος παντα το οποιο ουτε καν υποστιριζω.
ΜΙΧΑΛΗΣ
21/03/2009 19:03
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ / ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ /
George
21/03/2009 16:08
αντωνης 21/3/2009 13:59: Δεν διαφωνώ, απλά στο αρχικό σου post μίλησες για απ''ευθείας χρησιμοποίηση της ενέργειας αυτής. Γενικά το ενεργειακό πρόβλημα του πλανήτη δεν βρίσκεται τόσο στην παραγωγή της ενέργειας όσο στην αποθήκευσή της. Το υδρογόνο έχει το πλεονέκτημα ότι είναι υγρή μορφή ενέργειας (υπό πίεση) με μεγαλύτερο μειονέκτημα το ασύμφορο κόστος παραγωγής του. Ο Λάγιος τώρα αν δεν εχει βρεί κάποια μέθοδο οικονομικά βιώσιμης παραγωγής υδρογόνου δεν έχει κάνει ουσιαστικά καμία πρόοδο σε αυτό τον τομέα. @Φιλιππινεζος Παρατηρητης : Μιλάς για ντοκουμέντα, μπορείς να τα μοιραστείς μαζί μας ή θα συνεχίσεις τις αερολογίες;
SKT
21/03/2009 15:40
FPA,
H alitheia einai oti o en logw epistimonas empisteutike tin efeuresi tou ston Andrea Papandreou giati o idios itan kokkalo Enwsi Kentrou. O Andreas ontas americanos ypikoos pou orkistike na polemisei yper tis Amerikis kai enantion tis Elladas (an xreiazotan) ethapse tin anakalypsi gia na eksypiretisei ta afentika tou (Amerikanoevraioi).
H analalypsi perase sto Giwrgo mesw tou ypiteti twn Germanikwn autokinitoviomixaniwn Simiti (auti einai to perivoito "Daxtylidi" gia osous den exoun katalavei akoma).
O Venizelos, san patriotis pou einai, prospathise na parei tin arxigeia gia na dwsei epitelous ston Elliniko lao auti ti monadiki efeuresi pou tha epetrepe mia poly kalyteri zwi kai ethniki anexartisia. Alla oi skoteines dynameis tou Giwrgou ton fagane (proswrina).
Auti dytyxws einai i alitheia pou kaneis den tolma na pei fanera.
DK
21/03/2009 15:39
antwnh, exei kapoia xrhsimothta giati h paragwh tou ydrogonou einai synexhs. To ydrogono einai sa meso apothykeyshs energeias, opws h bataria. Parageis apothykeyeis kai to xrhsimopoieis. Den symferei na ta bazeis ola ta marafetia panw sto aytokinhto giati pianoun xwro kai einai tsaba baros. Enw to h2 einai elafry! Epanalambanw h basikh xrisimothta einai na paragetai apo stathmous pyrinikhs energeias (xrhsimopoiwntas pali ydrolysh). To mellon opws diagrafetai ayth th stigmh einai xrish pyrinikhs energeias kai ananewshmwn.
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
21/03/2009 15:00
@ ροδανθος 20-3-2009/20.05 Αγαπητε ροδανθε. Με συγχωρεις παραληψη . Ο εν λογω εφευρετης ηταν Σκοπιανοκοσοβαρος και οχι Ελληνας. Και μετα διαμαρτυρεσαι που σε αποκαλω διεθνιστη . Τελικως μαλλον εχεις δικηο διοτι δεν εισαι διεθνιστης . Απλως εισαι εναντιον της Ελλαδος και των Ελληνων !...
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
21/03/2009 14:42
@ ροδανθος 20-3-2009/20.05 Εισαι ως συνηθως εκτος της πραγματικοτητος και προσπαθεις να κατορθωσεις το αδυνατο. Ο Φ.Π. δεν αναφερει μπαρουφες αλλα σε ντοκουμενταρισμενα γεγονοτα . Αυτος ειναι και ο λογος του μισους των ινστρουχτορων του ΠΑΣΟΚ . Τωρα μαλιστα που με την αναφορα του αρχηγου τους που σε εβαλαν κι'' εσενα στην ομαδα ποιος τους πιανει ? Οι εταιριες που αναφερεις οτι θα πλουτιζαν θα κηρυτταν πτωχευση. Η δε Αμερικη θα διελυετο ως κρατος . Ελπιζω να τον αποζημιωσαν και να πηραν την αποκλειστικοτητα για να θαψουν αυτη την εφευρεση. Αν και το ποιο πιθανο ειναι να επαθε καποιο θενατηφορο... ατυχημα. Αν εχει την καλωσυνη ο αγαπητος BILL που γνωριζει ας μας ενημερωσει .
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
21/03/2009 14:15
@BILL 20-3-2009/17.19 @ Νικος 20-3-2009/16.15 Αγαπητοι φιλοι,Οπως διαπιστωσατε υπαρχουν πολυξεροι και κακοπιστοι. Εγω το θυμαμαι αυτο το γεγονος γιατι ειχε βουιξει ολη η Ελλαδα τοτε. Εχει δικηο ο BILL. Εκτος των Ελληνων επισημων παρακολουθησαν την επιδειξη και ξενοι δημοσιογραφοι. Τελικα θα ηθελα να μαθω το φιναλε και ας στενοχωρηθω. Και για τους κ.κ προκατειλημενους : Οτιδηποτε αναφερω ειναι ντοκουμενταρισμενο. Αυτος ειναι και ο λογος οτι η ομαδα των τριων προσπαθει να βρει τροπους να με αποσυρει απο την κυκλοφορια. Και επειδη δεν εχει το θαρρος να το δηλωση εστω με τα ψευδωνυμα τους, χρησιμοποιουν νεα ψευδωνυμα για να με απειλησουν. Ομως εγω τους δηλωσα οτι οσο με προκαλουν, θα εισπραττει το ΠΑΣΟΚ κεραυνους αληθειας για τις λοβιτουρες του.
captain Jean-Luc Picard
21/03/2009 14:01
@Αων 21/3/2009 12:51

oi plirofories sou den einai sostes. tha dosoume tin apoklistikotita tis dimosiefsis ston planiti Gi monon stin kyria Evi Saltou tis epistimonikis epitheorisis "TA NEA".
ta dikaiomata xrisis tis Galactic Patent gia tin "cold fusion" tha pane ston kyrio Lagio logw proigmenis texnognosias.
αντωνης
21/03/2009 13:59
@George 21/3/2009 13:17 Μα το ιδιο κανει και η μπαταρια, που ουτως η αλλως θα χρειαστεις, για μερες χωρις αρκετη ηλιοφανεια κτλ. γιαυτο και δεν καταλαβαινω το νοημα της συσκευης.
SKT
21/03/2009 13:52
Re seis, afiste tis polles kouventes kai vgite exw na sbroksete to rimadi.
ΤΑΚΗΣ
21/03/2009 13:34
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΥΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο-100 ΣΕ 5'' ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ 250 KM/H ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΞΑΝΑΜΙΛΑΜΕ.
George
21/03/2009 13:17
Προς αντωνης 21/3/2009 11:12: Η μετατροπή προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα της αποθήκευσης της ενέργειας. Μπορείς έτσι να χρησιμοποιήσεις το βράδυ την ενέργεια που αποθήκευσες κατά την διάρκεια της ημέρας. φιλικά,
Αων
21/03/2009 13:03
Πιστευω αυτοι που επιβλεπουν τον πλανητη μας θα μας δωσουν αυτην την τεχνολογια για να μην καταστρεψουμε το μελλον μας.Οσο για το αρθρο,θα πω πως ειναι μουφα.Θα μου πειτε αυτα που γραφω εγω ειναι σοβαρα;:-) Απλα ζω με την ελπιδα οτι καποια ισως ανωτερα οντα επιβλεπουν τον πλανητη μας και θα μας δωσουν τεχνολογια για να μην χαθουμε.Γιατι αν δεν υπαρχουν τοτε ειμαστε χαμενοι.
Αων
21/03/2009 12:51
Κυριοι σε λιγο καιρο θα δωθει στους ανθρωπους η φορμουλα της ψυχρης συντηξης.Για να μην εκμεταλευτουν μονον ορισμενοι αυτην την τεχνολογια η φορμουλα θα δημοσιευθει ταυτοχρονα σε πολλες εφημεριδες,περιοδικα οπως και στο διαδυκτιο.
P P
21/03/2009 12:10
Apla na kano ena sxolio se olous osous diafonoun ke xleuazoun ti prospathia tou Lagiou. simfono oti den ine o monos pou prospathi, isos ke o tropos pou eksigite to arthro den ine telios alla ke mono i prospathia apo merous mias elinikis eterias na prosferi enalaktikes morfes energias gia ti kinisi autokiniton / mixanon etc ine aksiepeni. ligo sebasmos apo olous tous epistimones pou dixnoun ena oxi ke toso epistimoniko prosopo sta sxolia tous den blapti.... tapini mou gnomi leme!
ΣΤΑΘ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
21/03/2009 11:24
Και ζει ακόμη ο εφευρέτης άγιο θα έχει - Κατασκευάζουμε αυτοκίνητο που “καίει” νερό
Διανύει 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό .
αντωνης
21/03/2009 11:12
Ορισμενα πραγματα δεν τα καταλαβαινω. Εχουμε δηλαδη μια συσκευη παραγωγης υδρογονου, η οποια θα λειτουργει με φωτοβολταικο πανελ, την οποια την τοποθετουμε στην ταρατσα μας και παιρνουμε το ρευμα. Και γιατι δεν παιρνουμε το ρευμα κατευθειαν απο το φωτοβολταικο πανελ, να μην εχουμε και τις απωλειες της μετατροπης ενεργειας. Ακομη κι αν ο συντελεστης αποδοσης της συσκευης ειναι 100% και παλι η συσκευη ειναι περιττη. Αρα προς τι η συσκευη? Εκτος αν ο κ. Λαγιος ανακαλυψε το perpetuum mobile..
ΟΤΙΝΑΝΕ ΟΠΟΥΛΟΣ
21/03/2009 09:24
ΓΡΑΦΕΤΕ: Παράλληλα, μαζί με τη ΔΕΗ θα είναι η εταιρεία που θα συμμετάσχει στην κατασκευή Θερμοπυρηνικού Σταθμού Σύντηξης Υδρογόνου....
ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΤΗΞΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 2.000.000 ΒΑΘΜΩΝ ΚΕΛΣΙΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Η.? Ε ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΟΤΙ ΝΑΝΕ ΓΡΑΦΕΤΕ...ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ...
Aναστασις απο το Los Angeles CA
21/03/2009 00:53
Θελω να ημεροσω τους απιστεφτους οτι Υπαρχη τετιο αυτοκινιτο αδω και δυο χρονια. Δουλεβω για HONDA Co. γιαυτο το ξερω. Υπαρχουν μονο δυο πυραματικα. Το ενα το οδιγη η Jamie Le Curtis (Kορη του Τοny Curtis) και το αλλο ενας αλλος αχριστος πολιτικος. Το αυτοκινιτο κοστισε $100,000. και κεη Υδρογονο. Μην Νομισετε οτι θα κατασκεβαστη συντομα για γενικη χριση. Υπαρχουν προβληματα που πρεπει να λυθουν πρωτα. Λοιπον μην λετε σαχλαμαρες και "GO GOOGLE" για να μαθετε.
χαχαχα
20/03/2009 22:54
από το άλογο στην ατμομηχανή δεν πήγαμε από έλλειψη σανού ή από την ατμομηχανή στο ντιζελ από έλλειψη κάρβουνου
H2O
20/03/2009 22:15
file filipineze s''efxaristw pou thymithikes tin apagogi mou. me kratan exmaloto edo kai 50 xronia s''ena ypogeio sti CI.... aaax voitheiaaaaaa.....oxi alla vasanistiria ...
Αγγελόπουλος Ι.
20/03/2009 20:36
Ρε φίλε Φιλιπενέζε Παρατηρητή, είσαι σίγουρος οτι ο τύπος της ιστορίας σου δε έβαλε την κοπέλα του να κατουρήσει στο ρεζερβουάρ πριν το σφραγίσουν οι κρατικοί υπάλληλοι οπότε το πράγμα εξηγείται εύκολα με βάση το σοφό ρητό "το μ... κινεί καράβι" δηλ. εάν κινεί κοτζαμ καράβι, ένα αυτοκινητάκι δε θα κουνούσε.
Εγώ βέβαια την ιστορία την είχα ακούσει για κάποιον που είχε φτιάξει ραντάρ αλλά στα καλά τα παραμύθια οι λεπτομέρειες δεν έχουν σημασία. Το βασικό είναι να έχεις ένα κακό λύκο (δηλ. Αμερικάνους) την αγαθή Κοκκινοσκουφίτσα (δηλ. ο ελληνάρας εφευρέτης, όπως λέμε Αλβανός τουρίστας) και προπάντων αφελή παιδάκια που να τα χαύτουνε.
Αγγελόπουλος Ι.
20/03/2009 20:19
Δεν υπάρχει έλεος με τους έλληνες "δημοσιογράφους" της συμφοράς. Από τη μία έχουμε τις προκλητικές και ύποπτες "προοδευτικές" ανοησίες που "μπερδεύουν" τις κουκούλες με τα καλυμμένα πρόσωπα και μπαίνουν φραγμός σε κάθε πρόοδα στα μόνιμα ελληνικά προβλήματα και από την άλλη οι ''ελληναράδικες" ακροδεξιές ανοησίες που καβαλάνε το εθνικό καλάμι της πατριδοκαπηλίας.
Εμένα μου έμεινε η απορία μιας και δεν το καλύπτει η σοφή Κα δημοσιογράφος" εάν το νερό του Καματερού δίνει καλύτερη απόδοση, αλλά και πόσο καλύτερος ακόμα θα είναι και ο αγιασμός που μόνο οι Ορθόδοξοι κατέχουμε. Ισως αυτή να είναι η εξήγηση γιατί δυσκολεύονται τόσο πολύ οι ξένοι να πετύχουν οικονομική βιωσιμότητα της υδρογονοκίνησης (δεν είναι δα και ιδέα του Λάγιου, η μισή υφήλιος το παλεύει χρόνια αλλά σοβαρά όχι σε επίπεδο Καραγκιόζη), την ώρα που απ'' ότι μας λέει η κυρία"δημοσιογράφος, ο Λάγιος κατουράει στο ρεζερβουάρ και συνεχίζει άλλα 100 χιλιόμετρα όταν ξεμείνει.
Νομίζω ότι το ψητό πρέπει να βρίσκεται στις επιδοτήσεις από τα λεφτά των κορόϊδων (συγνώμη των φορολογουμένων).
Οποιοι ενδιαφέρονται για το σοβαρό αυτό θέμα το Internet είναι γεμάτο σοβαρά αρθρα, για όσους θέλουν να γελάσουν προσφέρεται το βαθυστόχαστο πόνημα της κυρίας Εύης.
ροδανθος
20/03/2009 20:05
Αχ Φιλλιπινεζε μου, ακομα και σε αυτο οι Ελληνες ηταν πρωτοι και τελικα τους κατεστρεψε η κακια Αμερικη συμφωνα με την κλασικη συνομοσιολογια? Και αν ηταν ετσι γιατι δεν εκμεταλλευτηκαν την εφευρεση του Ελληνα που που εφτιαξε το πρωτο αυτοκινητο που καιει νερο οι Αμερικανικες εταιριες και 50 χρονια μετα δεν χρησιμοποιουμε αυτοκινητα που καινε νερο? Θα πλουτιζαν αυτοι που θα εκαναν αυτο σε μια τετοια εποχη. Αυτο το προβλημα λυνεται με την επιστημη και οχι με ιστορικα επιτευγματα που αγγιζουν τα ορια του τσαρλατανισμου για τονωση του εθνικου μας εγω και του εθνικισμου μας. Κοιτα τι γραφει ο Ιωάννης Γ. και θα καταλαβεις γιατι ειναι αδυνατον καποιο αυτοκινητο να κινηθει καιγοντας νερο. Αλλωστε και στο αρθρο λεει οτι το νερο ουσιαστικα χρησιμοποιειται για να μας δωσει υδρογονο που ειναι μια διαδικασια που γινεται εκτος αυτοκινητου και μετα το υδρογονο ειναι αυτο που ουσιαστικα ειναι το καυσιμο.
DK
20/03/2009 20:02
telika h apodosh ths yrolyshs den einai kai xalia 50-70%. http://www.dangerouslaboratories.org/h2homesystem.pdf
DK
20/03/2009 19:23
genika to ydrogono thwreitai kalo kaysimo giati einai katharo, arkei na katalabei kaneis oti einai endiameso kaysimo. Dhladh xreiazetai allo kaysimo gia na paraxthei. Sthn ousia epitrepei th xrisimopoihsh pyrinikhs energeias ws kathmerino kaysimo. Mexri twra to problhma htan oti den boreis na exeis pryrinokinhtous kinhthres se aytokinhta gia profaneis logous... Twra ayto pou tha ginetai einai oti ta pyrinika ergostasia tha paragoun ydrogono to opoio tha xrisimopoieitai ws asfales kaysimo.

Oson afora thn xrisimopoihsh hliakhs energeias gia thn paragogh ydrogonou, h methodos tha exei meiwmenh xrisimothta logw ths xamhlhs apodoshs. Ayto den symainei oti einai axristh. Aplws mhn fantazeste oti tha lusoume to energeiako etsi!
SKT
20/03/2009 19:16
@Φιλιππινεζος Παρατηρητης 20/3/2009 13:30

Kaneis lathos, o epistimonas itan Tourkos kai oxi Ellinas.
ΞΥΔΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
20/03/2009 18:47
Ελπιζω και ευχομαι αυτη η τεχνολογια να βρει εφαρμογη για να γλιτωσουμε απο τους αραβοεβραιοαμερικανοαγλλοολανδους νταβατζηδες των τιμων του πετρελαιου και μηπως γλιτωσει αυτος ο πλανητης...Εγω παντος ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα τετοιο αυτικινητο απο ΕΛΛΗΝΙΚΗ εταιρια προτου αγορασουν τα δικαιωματα οι εβραιοαμερικανοι νταβατζηδες και την εξαφανισουν......
BILL
20/03/2009 17:09
ΦΠΑ.. αφιερωμένο.. έψαξα και βρήκα..ποιος..

Γιωργος Γκιολβας...Τους απέδειξα ότι το πετρέλαιο και η βενζίνη, εκτός από το ότι ήταν καταστροφικά για το περιβάλλον, δεν ήταν και καθόλου αναγκαία στην κίνηση των οχημάτων. Εκανα τότε τη διαδρομή Θεσσαλονίκη Αθήνα χωρίς τα γνωστά καύσιμα.
Χρειάστηκε μόνο ένα φιαλίδιο 150 γραμμαρίων με ένα υγροποιημένο αέριο που είχα επινοήσει. Μπροστά στον Καραμανλή, στη βασίλισσα Φρειδερίκη και πολλούς άλλους Ελληνες και ξένους στρατιωτικούς και επιστήμονες, το 1954 κίνησα ένα τανκ χωρίς καύσιμα, ενώ πραγματοποίησα στην πρώτη πτήση εκπαιδευτικού αεροπλάνου τύπου "Σιφτ" από την Ελευσίνα στη Ρόδο. Ολοι είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό...

Την συνέχεια δεν τη γραφω ..
θα στεναχωρεθεις...
Νίκος
20/03/2009 16:15
Κάπου 50 χρόνια πριν, ο πατέρας μου μου έδωσε ένα δισέλιδο χαρτί για κάποιο σχέδιο αυτοκινήτου το οποίο χρησιμοποιούσε νερό αντί βενζίνη. Το καταπάτησαν οι μεγάλες αυτοκινητικές εταιρείες, GM και Ford, γιατί δεν ήταν συμφέρον τους. Το κοιτάξω να βρω το σχεδιάγραμμα.

Νίκος
Ιωάννης Γ.
20/03/2009 15:18
Λυπάμαι που η αρθρογράφος δεν κατέβαλε την παραμικρή προσπάθεια να ενημερωθεί επί του αντικειμένου πριν κάνει διαφημιση στην εταιρία του κ. Λάγιου. Όσο ο εντυπωσιασμός και η ανάταση του εθνικού μας αισθήματος είναι αυτοσκοπός των συντακτών των νέων, τόσο θα υποβαθμίζεται το όποιο κύρος διαθέτει. Λίγα τεχνικά σχόλια για το εν λόγω εγχείρημα: * Το καύσιμο που εισάγεται σε ένα αυτοκίνητο υδρογόνου ΔΕΝ μπορεί να είναι νερό εφόσον αυτό αντιβαίνει το δεύτερο θερμοδυναμικό νόμο. Το αυτοκίνητο που λειτουργεί αποκλειστικά με νερό είναι ένας μύθος πλέον που ξεπερνά σε γραφικότητα τους αλχημιστές και τη φιλοσοφική λίθο. * Η ενέργεια για την παραγωγή του Υδρογόνου που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο είναι τεράστια σε σχέση με την απόδοση του κινητήτα. * Είναι προφανές από το παρακάτω διάγραμμα πως η παραγωγή υδρογόνου από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για τη χρήση του ως κάυσιμο δεν είναι η βέλτιση προσέγγιση του προβλήματος: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Battery_EV_vs._Hydrogen_EV.png
Παπαμάρκος Σ.
20/03/2009 15:03
Δυστυχώς, στην Ελλάδα έχουμε “δημοσιογράφους” που γράφουν άκριτα σε έγκριτες υποτίθεται εφημερίδες και αναγνώστες εύπιστους (όπως μερικοί από τους σχολιαστές) που είναι πρόθυμοι να κατηγορήσουν εύκολα τους άλλους.. Θυμάστε το παραμύθι με τον Χότζα που κρέμασε το καζάνι στο δέντρο και από κάτω έβαλε το κερί να βράσει την φασολάδα;
cthulhu
20/03/2009 14:46
Καλημέρα.Είμαι ένας μεγαλοεπιχειρηματίας που εμπορεύομαι ενέργεια.Άν νομίζετε ότι θα τα δείτε αυτά σύντομα ή ότι θα τα δείτε ποτέ είσαστε γελασμένοι. χαχαχα άθλια ανθρωπάκια...
George
20/03/2009 14:29
Προς KRITIKOS IXNILATIS: Μπορείς να ηρεμήσεις, τον γλιτώσαμε τον 3ο παγκόσμιο, έχω καλά νέα: το αποτέλεσμα της καύσης του υδρογόνου είναι... νερό. Δηλάδη: πέρνουμε νερό, φτιάχνουμε υδρογόνο με ενέργεια από τον ήλιο/άνεμο, καίμε το υδρογόνο και έχουμε πάλι νερο.. (ουφ)
George
20/03/2009 14:25
Προς τον αγαπητό Φιλιππινεζο Παρατηρητη: Έλεος πια με τις θεωριες συνομοσίας. Ο super duper έξυπνος Έλληνας που _μόνος_ του καταφέρνει το ακατόρθωτο. Αναφέρεις μία κοτσάνα που κάπου, κάπως, άκουσες και την υιοθέτησες ως αληθινή, μόνο και μόνο επειδή κάτι τέτοιο τονώνει το ηθικό σου και την περιφάνεια σου ως "Έλληνας". Διάβασε τώρα γιατί είναι αδύνατο να φτιαχτεί αυτοκίνητο με καυσιμο το νερό, πρόκειται για βασικές γνώσεις λυκείου : http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car#Chemical_energy_content_of_water Οι Έλληνες που πετυχαίνουν στο εξωτερικό τα καταφέρνουν επειδή δουλεύουν σκληρά και βρίσκονται σε περιβάλλον που επιτρέπει κάτι τέτοιο. Για τον ίδιο λόγο δηλαδή που πετυχαίνουν και επιστήμονες από την Άγγλια, Γερμανια, Πακισταν, Ινδία κλπ..
KRITIKOS IXNILATIS
20/03/2009 14:17
TELIKA O EPOMENOS POLEMOS UA GINEI GIA TO NERO,...ALLA MESA STHN APELPISIA TOY ELLHNA POLITH ENA KALO UETIKO NEO EINAI XRHSHMO PAROLO POY H KATASKEYH TOY AYTOKHNHTOY ME YDROGONO PALI UA EJASFALISH TA SYMFAIRONTA TVN LIGVN ...YG KAI ME TON PROHGOYMENO ELLHNA POY EIXE EPANALABH THN IDIA ANAKALYCH AN DEN KANV LAUOS TA MAYRA MAS TA XALIA EIXAME KAI OIKONOMOIKA KAI POLITIKA OPVS DHLADH KAI SHMERA ....JENERVSAME....
Stelios
20/03/2009 14:15
I BMW piramatizete edo kai peripou 17 xronia me tin kataskebi tetion aftokiniton. OI epistimones kai tehnikoi antimetiposan arhika problimata sxetika me to oti itan epikindina se periptosi proskrousis. Lithike omos afto to problima kai edo sto Monaxo kikloforoun piramatika kai gia tis ananges elengxou tis asfaleias prin apo tin kikloforia, polla BMW siras 3 / 5 kai 7 me afti tin morfi energeias. Toso kainourgio loipon den einai. To aksiosimioto omos einai oti kapios kai stin ellada mas asholite me to singekrimeno thema.
Mbrawo ston anthropo.
Φιλιππινεζος Παρατηρητης
20/03/2009 13:30
Προσωπικη Αμεση γνωση. Πριν απο πενηντα περιπου χρονια ενας Ελληνας δηλωσε οτι κατασκευασε ενα αυτοκινητο που κινειται με νερο. Εγινε τοτε χαμος και ουδεις τον πιστευε. Τοτε προκαλεσε τους επιστημονες και τους κρατικους φορεις να παρακολουθησουν τη διαδρομη Αθηνα-Θεσσαλονικη η το αντιθετο δεν θυμαμαι ακριβως. Πραγματι παρουσια κρατικων φορεων, επιστημονων και δημοσιογραφων γεμισε το ρεζερβουαρ νερο, το σφραγισαν και με τη συνοδεια αστυνομιας κ.λ.π. πετυχε αυτον τον τοτε μυθικο αθλο. Το αποτελεσμα την επομενη εξαφανισθηκε και ο τυπος δεν αναφερθηκε παλι γι''αυτον και την επαναστατικη του εφευρεση. Το πιθανωτερο εναι οτι προσεληφθη απο καποια αμερικανικη κρατικη υπηρεσια !...
LADAS
20/03/2009 12:59
SIMFONO SE LATHOS HORA AGONIZETE O FILOS MAS
MALLON SE LIGO THA PARI METAGRAFI OPOS I PODOSFERISTES
George
20/03/2009 12:42
Ουσιαστικά μετατρέπουν την ηλιακή ενέργεια σε ηλεκτρική και στην συνέχεια χρησιμοποιούν αυτή την ενέργεια για να παράξουν υδρογόνο μέσω ηλεκτρόλυσης. Καλό σαν ιδεα αλλά από όσο ξέρω και οι δύο αυτές μετατροπές ενέργειας έχουν πολύ μικρή απόδοση. Το ερώτημα είναι πόσα τ.μ. ηλιακών κυψελών χρειάζονται για να παράξουν στη διάρκεια μίας μέρας αρκετό καύσιμο για να καλύψει τις καθημερικές ανάγκες ενός αυτοκινήτου. http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_car#Production
Stelios
20/03/2009 12:02
Kali h prospatheia tou, alla tora oti h etaireia tou kyriou einai protoporos stis ereunes gia autokinita ydrogonou, prepei na eisai poly xaibani gia na to pistepseis.. Oi megales autokinitobiomixanies ependyoun disekatomyria stin sygekrimeni texnologia, kai akoma tha xreiastoun arketa xronia oste na ftasei h texnologia auti ston bathmo apodosis kai aksiopistias pou tha epitrepsoun tin maziki paragogi.
ΝΙΚΟΣ
20/03/2009 11:59
Το υδρογόνο σε κανονικές συνθήκες είναι αέριο και είναι σωστό ότι ένα ποτήρι νερό περιέχει 5 κμ υδρογόνο
Γιώργος Γεροντάσιος
20/03/2009 10:44
...Ένα ποτήρι νερό μάλιστα δίνει πέντε κυβικά υδρογόνου.

Και μόνο αυτό έπρεπε να κάνει τη δημοσιογράφο πιο επιφυλακτική για την αληφοφάνεια όλων αυτών που αναφέρονται στο άρθρο.
ΑΞΙΩΤΗΣ ΑΘ.
20/03/2009 10:28
ΑΝΘΡΟΠΗ ΣΑΝ ΤΟΝ Κ. ΛΑΓΙΟ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΟΡΙΟ ΓΙΑΤΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΜΑΚΑΡΗ ΝΑΧΑΜΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΝΑ ΠΡΟΟΘΟΥΣΑΝΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑΤΑΝ ΠΡΟΣΗΤΑ ΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΘΑΤΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΠΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.
Δημήτρης
20/03/2009 09:04
ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΩΡΑ ΖΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΑΓΙΟΣ. ΑΝ ΖΟΥΣΕ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΗΔΗ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΥΚΛΩΝ.
ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ Κ ΧΡΗΣΤΟΣ
20/03/2009 08:37
ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ
ΝΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

ΑΥΤΑ!!!
TERI
20/03/2009 08:14
TO NEΡΟ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΜΕ
ΤΟ ΚΑΤΡΟΥΛΙΟ ΜΑΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ?
ΝΑ ΜΗ ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ Κ ΤΟ ΝΕΡΟ

όλες οι τελευταίες ειδήσεις