Ποια «σκιρτήματα» μοιράστηκαν ο πατέρας της ελληνικής θαλασσογραφίας Κωνσταντίνος Βολανάκης με τον εκ των βασικών εκπροσώπων της Σχολής του Μονάχου, Συμεών Σαββίδη; Ποιοι είναι οι πέντε καλλιτέχνες που πρέπει να γνωρίζει κάποιος που θέλει να μυηθεί στη σύγχρονη ελληνική τέχνη; Γιατί το Γυναικείο Κεφάλι του Πάμπλο Πικάσο – εκείνο που έπεσε θύμα ληστείας από την Εθνική Πινακοθήκη το 2012 – «συνομιλεί» με τον Αδάμ και την Εύα του Αλέκου Φασιανού;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







