Το 112 «νέας γενιάς», με όλες τις αλλαγές που θα φέρει σύντομα στην επικοινωνία με τους πολίτες σε περίπτωση κινδύνου, έχει όλες προϋποθέσεις να μείνει στην ιστορία των εμβληματικών μεταρρυθμίσεων του σύγχρονου ελληνικού κράτους. Οπως διαβάζουμε και στο αναλυτικό ρεπορτάζ του Κώστα Ντελέζου, το 112 δεν περιορίστηκε στην αποστολή των γνωστών – και από τον χαρακτηριστικό ήχο – ειδοποιήσεων στο κινητό μας. Εξελίσσεται. Αξιοποιεί όλα τα καινούργια τεχνολογικά εργαλεία, όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Βελτιώνεται. Ολα αυτά θυμίζουν τη μεταρρύθμιση των ΚΕΠ, στην αρχή της δεκαετίας του 2000. Κι αυτά μετεξελίχθηκαν και βελτιώθηκαν. Οπως όλα δείχνουν στην ίδια κατεύθυνση είναι και το 112. Ενας αριθμός πραγματικά στην υπηρεσία του πολίτη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ