Η Αθήνα καλείται να βρει τη χρυσή τομή: να συνεχίσει να αποτελεί ελκυστικό προορισμό, χωρίς όμως να χάνει την ταυτότητά της. Οπως σημειώνει στα «ΝΕΑ» ο δήμαρχος Χάρης Δούκας, «η Αθήνα έχει ένα δυνατό και ασυναγώνιστο brand name» και πλέον αποτελεί «συνειδητή επιλογή και όχι μία ενδιάμεση στάση για τα ελληνικά νησιά».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ