Ο Πρωθυπουργός αποφάσισε να βάλει ο ίδιος ξανά στον δημόσιο διάλογο το πολυσυζητημένο θέμα της αξιολόγησης των υπαλλήλων με πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Επισκέφθηκε το υπουργείο Παιδείας για να δηλώσει ότι «αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέσει στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης». Προτείνει, λοιπόν, μια ατομοκεντρική αξιολόγηση και την προτείνει με απειλητικό τόνο. Και τα δύο είναι ο καλύτερος τρόπος για να συκοφαντηθεί η ήδη καθόλου δημοφιλής ιδέα της αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα. Επιπλέον, η μέθοδος που προτεραιοποιεί είναι πρωθύστερη, αναποτελεσματική και αναντίστοιχη με τις ανάγκες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







