Η πρόσφατη απόφαση των Ηνωμένων Πολιτειών περί επιβολής δασμών 20% στα ευρωπαϊκά προϊόντα εγείρει εύλογες ανησυχίες για το μέλλον των ελληνικών εξαγωγών, ειδικά στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Ωστόσο, η εικόνα δεν είναι απολύτως δυσοίωνη. Αντιθέτως, ενδέχεται να αποτελέσει ευκαιρία για αναπροσαρμογή στρατηγικής και ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ