Με στόχο να μπει «φρένο» στις παραπλανητικές πρακτικές αναφορικά τις τιμές των προϊόντων στα ράφια, ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας που αλλάζει το μοντέλο προσφορών και προωθητικών ενεργειών τόσο στα σουπερμάρκετ όσο και στο σύνολο της αγοράς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







