Η απαγόρευση χρήσης κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές κατά τις ώρες διδασκαλίας δεν φαίνεται να συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης, της συμπεριφοράς ή της ψυχικής υγείας τους, σύμφωνα με νέα βρετανική μελέτη που δείχνει ταυτόχρονα ότι ένα τέτοιο μέτρο πρέπει να εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική περιορισμού χρήσης των κινητών, ώστε να είναι πράγματι αποδοτικό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ