Αποτελεί μία τάση που εξαπλώνεται διεθνώς όσο οι τιμές των προϊόντων τραβούν την ανηφόρα. Σχετίζεται με τη συρρίκνωση του μεγέθους της συσκευασίας του προϊόντος, αλλά όχι της τιμής και περιγράφεται με τον όρο shrinkflation, από τη σύνθεση των αγγλικών λέξεων shrink που σημαίνει συρρικνώνω και inflation που σημαίνει πληθωρισμός. Δημοφιλείς μάρκες σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα σε μία προσπάθεια να «ελέγξουν» το αυξημένο κόστος προχωρούν στη μείωση του μεγέθους της συσκευασίας και του περιεχομένου της, ενώ παράλληλα διατηρούν την ίδια τιμή και σε κάποιες περιπτώσεις την αυξάνουν. Σνακ, απορρυπαντικά, ζυμαρικά, καφές, γαλακτοκομικά, σοκολάτες, αναψυκτικά είναι μόνο μερικά από τα είδη στα οποία είτε έχουν μικρύνει οι συσκευασίες ή πλέον οι εταιρείες έχουν δημιουργήσει και νέες μικρότερες που δεν είχαν στο παρελθόν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ