Οι καταναλωτές ανά τον κόσμο υποκλίνονται στη διατροφική και ποιοτική ανωτερότητά του ενώ οι βιομηχανίες τροφίμων που το παράγουν το έχουν στη φαρέτρα των σημαντικών εξαγώγιμων προϊόντων τους. Το ελληνικό γιαούρτι έχει ανοίξει σημαντικές αγορές του εξωτερικού, ενώ ο όρος «Greek Yogurt» έχει αποτελέσει το μήλο της έριδος καθώς πολλές ξένες επιχειρήσεις θέλουν να τον οικειοποιηθούν μιας και η παγκόσμια αγορά γιαουρτιού, που υπολογίζεται σε άνω των οκτώ δισ. δολαρίων και τρέχει με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7%, το θεωρεί προϊόν με υπεραξία. Ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος, όμως οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ένα αυξανόμενο – αν και μικρό – μερίδιο από τον παγκόσμιο τζίρο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ