Για δεύτερη φορά σε διάστημα τριών μηνών ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιστράτευσε τη φράση «η Ελλάδα δεν είναι μπανανία» ως μήνυμα προς τις πολυεθνικές που πουλούν τα ίδια προϊόντα σε ακριβότερες τιμές. Και μόνο η σύγκληση έκτακτης σύσκεψης στο Μαξίμου για την ανακοίνωση πρόσθετων παρεμβάσεων πιστοποιεί αυτό που αποτυπώνεται δημοσκοπικά, αλλά και φαίνεται στις συνεχείς κυβερνητικές παραδοχές: ότι η αντιμετώπιση της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας είναι νούμερο ένα «πονοκέφαλος» για την κυβέρνηση, η οποία δέχεται από χθες νέο «πυρ ομαδόν» από την αντιπολίτευση. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε «διαρκή» τη μάχη επιβολής κανόνων εντονότερου ανταγωνισμού «υπέρ του καταναλωτή» μέχρι να καταλάβουν όλοι, κατά τα λεγόμενά του, ότι «δεν μπορεί να είναι ανεκτός» ο πληθωρισμός της απληστίας. Ο ίδιος μίλησε για χρόνιες στρεβλώσεις που «έχουν γίνει εντονότερες ως αποτέλεσμα της εισαγόμενης πληθωριστικής κρίσης», δείχνοντας τη στόχευση των νέων κινήσεων: καθαρές τιμές τιμοκαταλόγου και αντιμετώπιση των πλασματικών προσφορών – με «ειδική πρόνοια» για το βρεφικό γάλα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ