Πριν από μερικά χρόνια εάν ρωτούσες κάποιον στην Ελλάδα αν θα αγόραζε ρούχα, κινητά ή άλλα είδη από δεύτερο χέρι η απάντηση που θα έπαιρνες θα ήταν χωρίς καμία αμφιβολία αρνητική. Σήμερα η εικόνα αυτή είναι διαφορετική καθώς η ανάγκη για πιο βιώσιμο περιβάλλον, που βρίσκει σημαντική απήχηση στις νεότερες ηλικίες, έχει οδηγήσει τους νέους στο λεγόμενο «thrifting» το οποίο κερδίζει συνεχώς νέους οπαδούς και ταυτόχρονα έχει δημιουργήσει μια αγορά παγκοσμίως, η οποία υπολογίζεται σε δισεκατομμύρια ευρώ αφού κάτι που είναι άχρηστο για κάποιον μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον άλλο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ