«Ανανεωτική, Οικολογική και Ριζοσπαστική Αριστερά» είναι οι λέξεις που (θεωρεί ο Δημήτρης Βίτσας) πρέπει να περιέχονται σε ένα σχήμα όσων αποχαιρετήσουν τον σημερινό ΣΥΡΙΖΑ – η συζήτηση για το πώς θα λέγεται ένα πιθανό νέο κόμμα έχει φουντώσει και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη θεωρία, τα στελέχη γνωρίζουν καλύτερα. Στην επικοινωνία, όμως, πριν από την όποια (αναμενόμενη, πια) κίνηση, ας προσέξουν λίγο καλύτερα τα αρκτικόλεξα και την ονοματοδοσία: τα πιο ισχυρά μπραντ της Κεντροαριστεράς ήταν και εύηχα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ