Θετική αλλά λίγη χαρακτηρίζουν την επίδραση από το Μarket Pass οι καταναλωτές καθώς δεν είναι δυνατό να αντισταθμίσει το σύνολο των ανατιμήσεων που έγιναν το προηγούμενο διάστημα, ενώ αφορά μόνο τους πλέον ευάλωτους καταναλωτές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ