Οικονομία ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τα 20 επιδόματα που αυξάνονται μαζί με τον κατώτατο μισθό

Τα 20 επιδόματα που αυξάνονται μαζί με τον κατώτατο μισθό
2 λεπτά

Η αύξηση του κατώτατου συμπαρασύρει προς τα πάνω μια σειρά από επιδόματα. Το επίδομα ανεργίας ήταν 399 ευρώ το 2019 και σήμερα είναι 438 ευρώ. Πλέον, από την 1η Απριλίου θα είναι 479 ευρώ. Το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται στα 34,84 ευρώ. Συνολικά, αυξάνονται τα παρακάτω 20 επιδόματα:

1. Ειδική παροχή μητρότητας: κατώτατος μισθός (780 ευρώ).

2. Επίδομα γονικής άδειας: κα-τώτατος μισθός (780 ευρώ).

3. Βοήθημα λήξης ανεργίας: 13 ημερήσια επιδόματα (249,08 ευρώ).

4. Βοήθημα τρίμηνης παραμονής στα μητρώα ανέργων: 15 ημερήσια επιδόματα (287,4 ευρώ).

5. Επίδομα αποφυλακισμένων: 15 ημερήσια επιδόματα (287,4 ευρώ).

6. Επίσχεση εργασίας: 20 ημερήσια επιδόματα (383,2 ευρώ).

7. Αφερεγγυότητα εργοδότη: έως 3 μισθοί.

8. Εποχικό οικοδόμων: το 70% των 37 κατώτατων ημερομισθίων (902,356 ευρώ).

9. Εποχικό σμυριδεργάτων: το 70% των 50 κατώτατων ημερομισθίων (1.219,4 ευρώ).

10. Εποχικό για καλλιτέχνες, θέατρα, τουρισμό: το 70% των 25 κατώτατων ημερομισθίων (609,7 ευρώ).

11. Αλλα εποχικά (δασεργατών – ρητινοσυλλεκτών, καπνεργατών, αγγειοπλαστών – κεραμοποιών – πλινθοποιών και μισθωτών ναυπηγ/κής ζώνης): το 70% των 35 κατώτατων ημερομισθίων (853,58 ευρώ).

12. Βοήθημα μη μισθωτών: μηνιαίο επίδομα ανεργίας (479 ευρώ).

13. Επίδομα εργασίας: 50% επιδόματος ανεργίας (239,5 ευρώ).

14. Αποζημίωση μαθητών ΕΠΑΣ: 75% κατ. ημερομισθίου (26,13 ευρώ).

15. Επίδομα πρακτικής άσκησης (ΙΕΚ ΔΥΠΑ): 80% κατώτατου μισθού (624 ευρώ).

16. Απόκτηση εργασιακής εμπειρίας: κατώτατος μισθός (780 ευρώ).

17. Προγράμματα κοινωφελούς χαρακτήρα: κατώτατο ημερομίσθιο (34,84 ευρώ).

18. Προγράμματα απασχόλησης: επιδότηση 50%-90% του κατώτατου μισθού.

19. Για εργαζόμενους φοιτητές που συμμετέχουν σε εξετάσεις: 30 κατώτατα ημερομίσθια για τους προπτυχιακούς (1.045,2 ευρώ) και 10 κατώτατα ημερομίσθια για τους μεταπτυχιακούς (348,4 ευρώ).

20. Επίδομα γάμου. Για όσους παίρνουν επίδομα γάμου, οι νέοι ελάχιστοι μισθοί διαμορφώνονται ως εξής:

n Για προϋπηρεσία 0-3 έτη έως τον Φεβρουάριο του 2012: 858 ευρώ

n Για προϋπηρεσία 3-6 έτη έως τον Φεβρουάριο του 2012: 936 ευρώ

n Για προϋπηρεσία 6-9 έτη έως τον Φεβρουάριο του 2012: 1.014 ευρώ

n Για προϋπηρεσία 9 έτη και άνω έως τον Φεβρουάριο του 2012: 1.115 ευρώ

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Τα Νεότερα

  1. ΠΑΟΚ: Το Σάββατο θα υποβληθεί σε μαγνητική ο Μοναστηρλής
  2. Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2026: Η «ημέρα της Αποκάλυψης» και το παγκόσμιο ψηφιακό μπλακάουτ της Microsoft – Η «σύμπτωση» που αναστάτωσε το Διαδίκτυο
  3. Σοβαρό τροχαίο στο Καματερό: 38χρονος παρέσυρε 36χρονη και προσέκρουσε σε πέντε οχήματα στη Λεωφόρο Φυλής

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies