Το πένθος για τους θανάτους τουλάχιστον 57 ανθρώπων στη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη συνέβαλε να μην ακουστούν μεγάλα λόγια και, κυρίως, να μην αρχίσουν οι εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης με υψωμένο το δάχτυλο να επικρίνουν τους κυβερνώντες και να μην αρχίσουν εκείνοι να τα ρίχνουν στον ΣΥΡΙΖΑ. Η ιστορία του σιδηροδρόμου, δυστυχώς, είναι η ιστορία του ελληνικού πελατειακού συστήματος, και περιλαμβάνει όσους έχουν κατά καιρούς εμπλακεί στη λειτουργία του. Κατά καιρούς, κάποιες κυβερνήσεις προσπαθούσαν να τον εξυγιάνουν, για να βρουν απέναντί τους το σύνολο του πελατειακού συστήματος: τα κόμματα, τα συνδικάτα, τους ίδιους τους εργαζομένους. Ανάμεσα στα συστήματα τα οποία έπρεπε να εξυγιανθούν έπειτα από το πρώτο Μνημόνιο ήταν οι σιδηρόδρομοι, η τρόικα είχε εκπονήσει πλήρες σχέδιο το οποίο πήγε περίπατο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ