Στην Ελλάδα, το τρένο δεν μπήκε στην καθημερινότητά μας ούτε στην οικονομία μας. Επενδύσαμε στους αυτοκινητόδρομους, εν μέρει επειδή ήταν απαίτηση και της κοινωνίας. Οι Ελληνες επιθυμούσαν το δικό τους όχημα, με το οποίο να φτάνουν παντού. Το τρένο έχει ωράρια και δεν πάει (σχεδόν) παντού, όπως τα αυτοκίνητα. Την επιλογή αυτή την πληρώσαμε σε βάθος χρόνου και σε χρήμα, αφού οι μεταφορές μέσω των αυτοκινητόδρομων είναι πολύ πιο ακριβές, και σε ανθρώπινο αίμα: μόλις τις τελευταίες δεκαετίες, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας, με τις αναπτυξιακές επενδύσεις που έγιναν, φτιάχτηκαν σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ