«Ο οδικός χάρτης των μεγάλων έργων συνεχίζεται για την Αττική με τη Γραμμή 4 του Μετρό που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο, προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ και τις επόμενες ημέρες θα προκηρύξουμε και την επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ιλιον, με τρεις νέους σταθμούς στις δυτικές συνοικίες». Αυτό, μεταξύ άλλων, ανέφερε χθες (ΣΚΑΪ), ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές.
Ειδικότερα, για τη Γραμμή 4 του Μετρό τόνισε ότι θα ολοκληρωθεί περίπου σε 7 χρόνια και θα εξυπηρετεί πάνω από 340.000 επιβάτες καθημερινά, ενώ για την επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ιλιον, σημείωσε ότι θα τελειώσει η διαγωνιστική διαδικασία εντός του 2023 και θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται εντός του 2024.
Ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στα οδικά έργα της Αττικής. Οπως είπε «έχουμε ήδη δημοπρατήσει την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, δημιουργώντας ουσιαστικά μία νέα έξοδο προς την Ε.Ο. στον κόμβο της Καλυφτάκη και έτσι οι οδηγοί θα γλιτώνουν τις ουρές που σχηματίζονται στον κόμβο της Μεταμόρφωσης. Πρόκειται για μία σήραγγα μήκους 2,5 χιλιομέτρων από τα συνολικά 3,5 χιλιόμετρα του έργου, για το οποίο έχουμε ήδη ανάδοχο και υπογράφουμε τη σύμβαση μέσα στο ερχόμενο τετράμηνο προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του».
Σε ό,τι αφορά τη Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω, τόνισε πως θα δημοπρατηθεί μέσα στον Ιανουάριο, ενώ αναφερόμενος στη σύνδεση του Καρέα με το Ελληνικό που βρίσκεται υπό μελέτη, είπε πως «η παρέμβασή μας θα αφορά την υπογειοποίηση στην περιοχή της Ηλιούπολης μέχρι την Αλίμου, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όλη εκείνη την περιοχή». Και πρόσθεσε: «Επιπλέον σχεδιάζουμε πώς θα προχωρήσουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς τη Ραφήνα και το Λαύριο».







