Τι σχέση μπορεί να έχουν οι πωλήσεις αναψυκτικών με την απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα για την εφαρμογή του μηχανισμού ανάκτησης εσόδων από τους ηλεκτροπαραγωγούς (πλαφόν); Κι όμως υπάρχει μεταξύ τους διασύνδεση και το πετυχαίνει το παρελθόν της επιχειρηματικής δραστηριότητας του Σκρέκα. Ο υπουργός πριν απ’ την ενασχόλησή του με την πολιτική είχε αντιπροσωπεία πώλησης αναψυκτικών. Πελάτες της εταιρείας του ήταν τα μίνι μάρκετ, τα περίπτερα και τα καταστήματα τροφίμων. Από τις πωλήσεις των προϊόντων η επιχείρηση συγκέντρωνε έσοδα, τα οποία με την πορεία του χρόνου ανέβαιναν. Ετσι ο Σκρέκας αποφάσισε, τότε, μέρος των εσόδων να τα επιστρέφει στους πελάτες του με τη μορφή παροχών για την περαιτέρω προώθηση των πωλήσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ