«Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε ποτέ» και «Από το κοντύλι στον υπολογιστή» είναι κάποια από τα έργα του μεγάλου παιδαγωγού Αλέξη Δημαρά που αξίζει να διαβαστούν από πολιτικούς. Στα 200 χρόνια του ελληνικού κράτους προφανώς τα συστήματα εκπαίδευσης εξελίχθηκαν, τα επιτεύγματα είναι πολλά, το αίτημα παραμένει σταθερό: να αποκτήσουμε σχολεία που εκφράζουν το παρόν και ετοιμάζουν για το μέλλον. Η πολιτική πόλωση, οι δογματικές ιδεοληψίες, ο συντεχνιασμός και το πολιτικό κόστος που διαβρώνει την πολιτική βούληση εξηγούν διαχρονικά το «ράβε-ξήλωνε» της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Το 2010 με την πολύτιμη υποστήριξη του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου παρουσιάσαμε το Νέο Σχολείο σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες από τη Φινλανδία, τον ΟΟΣΑ, την ΕΕ και βασιζόμενοι πάνω σε σημαντικό έργο των προηγούμενων υπουργών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ