«Ο δίσκος σού τραβάει την προσοχή πριν καν βγάλεις το πλαστικό περιτύλιγμα του εξωφύλλου» γράφει για το «Highway 61 revisited» ο Mark Polizzotti (σε μετάφραση Πάνου Τομαρά), υπεύθυνος εκδόσεων του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης της Νέας Υόρκης. «Εξαιτίας του βλέμματος. Κανείς άλλος δεν έδειχνε έτσι απροκάλυπτα θρασύς στο εξώφυλλο ενός άλμπουμ. Ακόμα και για τα κριτήρια του Ντίλαν – για τον οποίο οι φωτογραφίες των εξωφύλλων ήταν δουλεμένες όπως και η μουσική του δίσκου, από το εξυπνακίστικο, περιπαικτικό ύφος του ντεμπούτου του το 1962 μέχρι την αινιγματική ματιά στο «Bringing It All Back Home» – ήταν κάτι καινούργιο. Το βλέμμα του είναι σχεδόν σαν να σε προκαλεί ανοιχτά να αγοράσεις τον δίσκο, να τον βάλεις στο πικάπ… Μία δεκαετία και βάλε πριν τον Τζόνι Ρότεν, ο Ντίλαν ήταν ήδη πιο πανκ».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ