Οι πόλεμοι κερδίζονται στα πεδία των μαχών με τα όπλα. Αλλά όχι μόνο… Υπάρχει και το πεδίο της οικονομίας (για να κινηθούν τα τανκς, τα αεροπλάνα και τα πλοία χρειάζεται χρηματοδότηση). Και υπάρχει και το μέτωπο της επικοινωνίας. Η επικοινωνία και η προπαγάνδα πάντα έπαιζαν κεντρικό ρόλο στον σχεδιασμό ενός πολέμου. Πέρα από την ανάγκη να τονωθεί το ηθικό των στρατιωτών με ιστορίες νίκης και ηρωισμού και αντίστοιχα να καμφθεί το ηθικό των αντιπάλων, η επικοινωνία χρησιμοποιήθηκε για να επηρεαστεί η κοινή γνώμη τρίτων χωρών, που θα μπορούσαν όμως να παίξουν σημαντικό ρόλο στην τελική έκβαση του πολέμου. Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και ο Τσόρτσιλ αφιέρωσαν χρόνο και πόρους στην προσπάθεια να ενημερώσουν τους Αμερικανούς για τα εγκλήματα του Χίτλερ, ώστε με την πίεση της κοινής γνώμης να αποφασίσουν οι ΗΠΑ την εμπλοκή τους στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ