«Η Αττική Οδός λειτουργεί με απόλυτα ιδιωτικά κριτήρια και με τη λογική του κέρδους, έχοντας ουσιαστικά υπενοικιασμένη υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ., δηλαδή την Τροχαία Αττικής Οδού, για την οποία πληρώνει τους μισθούς των 50 αστυνομικών που υπηρετούν εκεί, τη συντήρηση οχημάτων κ.λπ. Είναι ενδεικτικό ότι σε δεκάδες περιπτώσεις έχει προχωρήσει σε αγωγές κατά του Δημοσίου, ζητώντας αποζημιώσεις, ακόμη και για ολιγόωρο κλείσιμο των διοδίων ή απαγορεύσεις κυκλοφορίας, όπως είχε συμβεί στις περιπτώσεις κινητοποιήσεων πολιτών. Αυτό το προηγούμενο φαίνεται πως δημιουργεί δισταγμούς σε οποιαδήποτε απόφαση περιορισμού κυκλοφορίας στον άξονά της, υπό τον φόβο προβολής οικονομικών απαιτήσεων από τη διαχειρίστρια εταιρεία. Ακόμη, στελέχη της εταιρείας λόγω περαιτέρω επαγγελματικών φιλοδοξιών (αφού η παραχωρησιούχος θα αλλάξει σε λίγους μήνες) είχαν επιδίωξη ο συγκεκριμένος οδικός άξονας να μην κλείσει ούτε λεπτό σε οποιαδήποτε κακοκαιρία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην περυσινή «Μήδεια» στέλεχος της εταιρείας είχε επισκεφθεί το Επιχειρησιακό Κέντρο και επιζητούσε να φωτογραφηθεί μπροστά στις οθόνες που έδειχναν ανοικτό όλο το δίκτυο, προκειμένου να το επιδεικνύει ως «έπαθλο», σε αντιδιαστολή με τα προβλήματα που υπήρχαν τότε στον εθνικό δρόμο προς Λαμία. Ολα αυτά ασφαλώς πρέπει να συνεκτιμηθούν στην πρωτοφανή ταλαιπωρία χιλιάδων εγκλωβισμένων οδηγών λόγω της έντονης χιονόπτωσης προ μίας εβδομάδας».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ