Αν και στον πόλεμο του streaming την περσινή χρονιά, ένας μόνο τίτλος σειράς μονοπωλούσε το ενδιαφέρον των συνδρομητών, το «Squid Game», στην πραγματικότητα η κορεάτικη παραγωγή του Netflix δεν ήταν εκείνη που είδαν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη. Αυτό τουλάχιστον υποδηλώνουν τα στοιχεία της Nielsen που δημοσιεύτηκαν στη σελίδα Deadline κι αφορούσαν τις σειρές με τη μεγαλύτερη επιτυχία το 2021. Το «Squid Game» βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 16,4 δισεκατομμύρια ώρες θέασης αφού η κορυφή ανήκει στο «Lucifer» (φωτογραφία) με 18,3 δισεκατομμύρια ώρες. Ο ήρωας που βασίζεται στο ομώνυμο κόμικ της DC, επέστρεψε τον Σεπτέμβριο στο Netflix με τον έκτο και τελευταίο κύκλο του και φαίνεται πως κέρδισε το κοινό, αν και η μέθοδος της μέτρησης της δημοφιλίας που καθιέρωσε το Netflix με τις ώρες παρακολούθησης, δεν αποδίδει πάντα την αλήθεια. Γιατί το «Lucifer» των συνολικά 93 επεισοδίων υπερτερεί έναντι του «Squid Game» των μόλις εννιά. Ή των 75 του «The Great British Baking Show» που βρέθηκε στην τρίτη θέση σύμφωνα με τη Nielsen.