Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
Η περίοδος που διανύουμε είναι η πιο αγαπημένη των πιλότων της Formula 1, μιας και έως ότου ξεκινήσουν οι δοκιμές και οι παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων, οι 20 οδηγοί των πιο γρήγορων αγωνιστικών έχουν άπλετο χρόνο για να ασχοληθούν με τα αγαπημένα τους χόμπι, να φύγουν για διακοπές, να απολαύσουν τις οικογένειές τους, χωρίς την πίεση των πιτ στοπ και των απαιτητικών προετοιμασιών πριν από κάθε αγώνα. Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη σύντροφό του ανέβασε στα σόσιαλ φωτογραφίες από τις διακοπές του στο Μεξικό, ενώ ο Νίκολας Λατιφί προτίμησε τις Μαλδίβες. Ο νέος πιλότος της Mercedes, o νεαρός Τζορτζ Ράσελ που θα αντικαταστήσει φέτος τον Μπότας προτίμησε για τις μίνι διακοπές του το Μαϊάμι, ενώ ο Λάντο Νόρις το Ντουμπάι. Ο Κίμι Ραϊκόνεν, που στην ηλικία των 42 ετών συνταξιοδοτήθηκε, όπως δήλωσε δεν πρόκειται να περάσει ποτέ ξανά από χώρο διεξαγωγής γκραν πρι και από εδώ και στο εξής θα επενδύει τον χρόνο του με τα αγαπημένα του πρόσωπα και τα χόμπι του, που, λόγω της πίεσης χρόνου, τα είχε παρατήσει.
Ο Βάλτερι Μπότας που πλέον θα τρέχει με την ομάδα της Alfa Romeo προτίμησε την καλοκαιρινή σιέστα για τα Χριστούγεννα και για αυτόν τον λόγο και μετέβη στην Αυστραλία, όπου αυτή την περίοδο κάνουν μπάνιο στη θάλασσα.
Και ενώ οι οδηγοί έχουν ακόμη λίγες «ανάσες» ξεκούρασης, στα επιτελεία των ομάδων οι προετοιμασίες των νέων μονοθεσίων έχουν ήδη ξεκινήσει με πολλούς μηχανικούς, σχεδιαστές και τεχνολόγους να «χτυπάνε» υπερωρίες. Και αυτό, επειδή ο χρόνος πιέζει μιας και αρκετές ομάδες έχουν ήδη ανακοινώσει την ημερομηνία παρουσίασης των νέων τους μονοθεσίων, τα οποία θα πρέπει να είναι έτοιμα να βγάλουν μια δύσκολη χρόνια, την πιο «βαριά», μιας και το φετινό πρωτάθλημα αποτελείται από 23 γκραν πρι, τα περισσότερα στην ιστορία των θεσμού.
Σε τροχιά προετοιμασίας
Ξεκινώντας από τον νέο πρωταθλητή τον Μαξ Φερστάπεν, όπως δηλώνει η ομάδα του η Red Bull, φέτος θα έχει στα χέρια του ένα ακόμη πιο ταχύτερο μονοθέσιο από πέρσι. Ο Ολλανδός είναι έτοιμος να μπει για τις πρώτες δοκιμές με το φρεσκαρισμένο μονοθέσιό του, που όπως αναφέρουν και τα πρώτα αποτελέσματα των προσομοιώσεων που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο στο εσωτερικό των ομάδων συντείνουν ότι, ο 24χρονος πρωταθλητής θα δει ακόμη πιο μεγάλες διαφορές προς όφελος της ταχύτητας.
Ο Λιούις Χάμιλτον θα πρέπει να βρίσκεται σε λιγότερο από ένα μήνα στην πίστα της Βαρκελώνης, για τις πρώτες δοκιμές του εξελιγμένου του μονοθεσίου. Ομως, έως τότε, θα προηγηθεί μια σημαντική συνάντηση του βρετανού πιλότου με τον διευθυντή της ομάδας Τότο Βολφ, με απώτερο στόχο να κλείσουν πρωτίστως τα στόματα που συνεχίζουν να αναφέρουν ότι ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιθυμεί να σταματήσει να τρέχει στη Formula 1 και να «κλειδώσουν» τις λεπτομέρειες για τη νέα στρατηγική που θα ακολουθήσουν τη φετινή περίοδο.
H Ferrari από πέρσι διατείνεται ότι το δικό της μονοθέσιο θα είναι πιο ισχυρό από κάθε άλλη φορά και αυτό θα της δώσει τις απαραίτητες «βιταμίνες» που θα οδηγήσουν τα κόκκινα άλογα σε τροχιά επιτυχιών. Μάλιστα, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε ήδη ότι το νέο της μονοθέσιο θα το παρουσιάσει στις 17 Φεβρουαρίου. Φέτος, η Ferrari συμπληρώνει 75 χρόνια από την ίδρυσή της, οπότε δεν είναι απίθανο ο συγκεκριμένος αριθμός να κοσμεί ένα μεγάλο τμήμα του νέου μονοθεσίου. Επίσης, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η Ferrari για να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, έχει αποσπάσει από τις δύο κορυφαίες ομάδες, τη Red Bull και τη Mercedes, ταλαντούχους μηχανικούς οι οποίοι πλέον εργάζονται για την ιταλική ομάδα. Την ίδια περίοδο αναμένεται να παρουσιάσουν τα μονοθέσιά τους και οι άλλες ομάδες, που ευελπιστούν οι νέοι κανονισμοί και οι νέες προδιαγραφές να τις κάνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές μέσα στην πίστα.
Σε τροχιά αλλαγών είναι και η Renault η οποία συνεχίζει να ποντάρει στον Φερνάντο Αλόνσο, που πλέον, μετά την αποχώρηση του Κίμι Ραϊκόνεν, είναι ο γηραιότερος πιλότος στη Formula 1. Σε ηλικία 41 ετών ο ισπανός οδηγός δηλώνει έτοιμος να αμφισβητήσει οποιονδήποτε ότι τα χρονάκια του αποτελούν τροχοπέδη στις επιδόσεις του. «Η εμπειρία μου είναι το μεγάλο πλεονέκτημα, σε σχέση με τους νέους οδηγούς που βλέπουν μερικές καταστάσεις στις πίστες για πρώτη φορά. Και για αυτό τον λόγο και η ηλικία μου μόνο μειονέκτημα δεν μπορεί να θεωρείται» ανέφερε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.