Τους λόγους για τους οποίους δεν λειτούργησε το εφεδρικό σύστημα πέδησης της «λοκομοτίβας» (συρμός συντήρησης), που χθες τα ξημερώματα σκόρπισε τον θάνατο και τον πανικό στις ράγες του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, αναζητούν οι εμπειρογνώμονες της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) και η ΕΛ.ΑΣ. Από την τρελή πορεία της «λοκομοτίβας», που εκτελούσε εργασίες λείανσης των σιδηροτροχιών των ΗΣΑΠ, βρήκε φρικτό θάνατο ένας 41χρονος εργοδηγός της ΣΤΑΣΥ και τραυματίστηκαν άλλοι δύο εργαζόμενοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ