Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε ο Ενιαίος Αριθμός Επικοινωνίας Πολιτών (1555) του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης παρουσίασε χθες τα αποτελέσματα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, προτρέποντας τους πολίτες να μην καλούν πλέον σε άλλα τηλεφωνικά κέντρα παρά μόνο στο 1555, ενώ ανακοίνωσε πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξει και δυνατότητα διαδικτυακής εξυπηρέτησης με τις υπηρεσίες μέσω chatroom. Παράλληλα, εξήγγειλε τη δημιουργία εφαρμογής για κινητά για το 1555 μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται για ζητήματα ασφάλισης, συντάξεων και επιδομάτων. Οπως δήλωσε, οι βασικοί στόχοι της λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής είναι:

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ