Ας προσπαθήσουμε να φανταστούμε την ιατρική και φαρμακευτική αγωγή και συνολικά την αντιμετώπιση ενός σοβαρά ασθενούς να αποφασίζεται με βάση έναν μαθηματικό αλγόριθμο, που θα κάνει περίπλοκες εξισώσεις ανάμεσα στις πιθανότητες ίασης και επιβίωσης με το κόστος, χωρίς την παρέμβαση γιατρού ή νοσηλευτή. Ας κάνουμε κάτι ανάλογο με το πρόγραμμα και τη μέθοδο διδασκαλίας σε ένα σχολείο, καθώς και με το περιεχόμενο των βιβλίων, στην περίπτωση που θα καθορίζονται από έναν κεντρικό υπολογιστή, εγκατεστημένο στο ψυχρό δωμάτιο κάποιου υπουργείου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ