Η Μαρία και η Μόνικα

Ο όρος είναι δικός μου και εντελώς αδόκιμος. Αναφέρομαι σε έναν «θεατροφιλικό νεοπλουτισμό», ένα φαινόμενο που πρωτοπαρουσιάστηκε και άνθισε την εποχή του «μεγάλου πάρτι», συμμαζεύτηκε κάπως τα χρόνια της κρίσης και, μετά τη θεατρική «αγρανάπαυση» που επέβαλε η καραντίνα, έχω την εντύπωση ότι επανέρχεται. Συνεσταλμένα προς το παρόν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ