Δυστυχώς και πάλι το ερώτημα εστιάζει στο μερικό και το αποσπασματικό, αφήνοντας έξω από τη συζήτηση το ουσιώδες. Και όταν αυτό το ερώτημα αφορά την εκπαίδευση, το πρόβλημα γίνεται πολύ σοβαρό. Στην προκειμένη περίπτωση το δίλημμα, όπως τίθεται, οδηγεί σε άγονες αντιδικίες και αντιπαραθέσεις, που στις ακραίες τους μορφές εκκινούν από παρωχημένα ιδεολογήματα και προφανείς συντεχνιακές διεκδικήσεις. Γιατί νομίζω ότι τόσο η Λατινική Γραμματεία όσο και οι Κοινωνικές Επιστήμες έχουν παιδευτική αξία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ