Ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα εμφάνισε κατά το α’ τρίμηνο ο όμιλος ΟΤΕ, με τα έσοδά του να είναι υψηλότερα κατά 1,4% από τα επίπεδα προ πανδημίας του α’ τριμήνου 2020. Ωστόσο, τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου OTE παρουσίασαν μείωση 1,2% στο τρίμηνο και διαμορφώθηκαν σε 787,9 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, φτάνοντας στα 717 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 1,4% έναντι ενός τριμήνου που είχε επηρεαστεί ελάχιστα από την πανδημία COVID-19. Στη Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 19,9% στα 77,2 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο, αντανακλώντας εν μέρει την ασυνήθιστα υψηλή βάση σύγκρισης από τη δραστηριότητα ICT πέρυσι.

Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα του ομίλου, εξαιρουμένων των αποσβέσεων, των απομειώσεων και των επιβαρύνσεων που σχετίζονται με κόστη αναδιοργάνωσης (κυρίως προγράμματα εθελούσιας αποχώρησης), διαμορφώθηκαν σε 468,7 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2021, μειωμένα κατά 2,8% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2020.

Ο όμιλος κατέγραψε λειτουργικά κέρδη προ χρηματοοικονομικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων ύψους 158,8 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2021, αυξημένα κατά 3,9% κυρίως λόγω της βελτιωμένης κερδοφορίας της Ελλάδας.

————

Ποιές κατηγορίες ανέβασαν τις πωλήσεις

Αύξηση εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση εμφάνισε η Coca-Cola HBC AG, κατά 2,7% το πρώτο τρίμηνο του 2021 .Κύριοι οδηγοί στην αύξηση ήταν οι κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, ποτών ενέργειας, οι αναδυόμενες αγορές και η επιτυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής της Coca-Cola HBC AG στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού.

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα υποχώρησαν σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με το κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού να παραμένει κλειστό για όλο το διάστημα του τριμήνου. Παράλληλα σημειώθηκε μικρή αύξηση του όγκου πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, ενώ συνεχίστηκε και η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. Οπως ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG, σημειώθηκε επιτάχυνση της ανάπτυξης στον τομέα των αναδυόμενων αγορών, ενώ οι ανεπτυγμένες και οι αναπτυσσόμενες αγορές συνέχισαν να επηρεάζονται αρνητικά από τους περιορισμούς λόγω COVID-19, οι οποίοι διατηρήθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του τριμήνου.

«