Η Honda θα κατασκευάζει λιγότερα αυτοκίνητα στην Τουρκία, σε σχέση με τη Renault ή την Toyota. Σοβαρά; Fiat, Ford, Hyundai, Mercedes (φορτηγά, λεωφορεία) είναι μερικές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη γειτονική χώρα. Η τουρκική οικονομία έχει παραγωγικό βάθος.  Οι τεράστιες ξένες επενδύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία στηρίζουν έμμεσα και την τουρκική πολεμική βιομηχανία, η οποία «οικονομικοποιεί» την εξωτερική πολιτική και την άμυνα. Το έχω ξαναγράψει ότι η συνάρτηση της αμυντικής και εξωτερικής πολιτικής με την οικονομία, τη βιομηχανία, είναι το ισχυρότερο ποιοτικό στοιχείο της τουρκικής οντότητας, που δείχνει και τη μονιμότητα του προβλήματος για τη δική μας χώρα. Η Τουρκία θα κερδίσει από τον «πόλεμο» οικονομικά, ακόμα κι αν δεν τον διεξαγάγει. Η συνάρτηση οικονομίας και άμυνας είναι κίνητρο πολέμου ή απειλής πολέμου. Οι φαντασιώσεις γίνονται μορφή Ορθού Λόγου. Η αυτοκρατορική αναβίωση δεν είναι κούφια μεγαλομανία (μόνο), αλλά οικονομικός και πολιτικός σχεδιασμός.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ