Σε κομβικό σημείο έχει εισέλθει η προσπάθεια «αναγέννησης» των ναυπηγείων Ελευσίνας και Σκαραμαγκά που κάποτε αποτελούσαν την αιχμή της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας. Το ενδιαφέρον της αγοράς είναι μεγάλο καθώς πρόκειται για δυο project βαρύνουσας σημασίας που εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους επενδυτές επηρεάζουν πολύ περισσότερους παίκτες της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στη χώρα (υπολογίζεται πως άμεσα ή έμμεσα επηρεάζονται πάνω από 1.000 εταιρείες). Η πίεση που ασκείται από διάφορες πλευρές είναι έντονη ενώ στην «εξίσωση» επιχειρείται να μπει και ο παράγοντας εξοπλιστικά, ο οποίος δίνει άλλη διάσταση στη «μάχη» για τη διάσωση των δυο ιστορικών ναυπηγείων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ