Από τα πρώτα που έκανε ο Τζο Μπάιντεν μόλις ανέλαβε επισήμως τα καθήκοντά του ήταν να αλλάξει μερικά πράγματα συμβολικής σημασίας στη διακόσμηση του οβάλ γραφείου, στον χώρο δηλαδή όπου θα περνά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας του. Εφυγε το πορτρέτο του Αντριου Τζάκσον και τη θέση του πήρε εκείνο του Βενιαμίν Φραγκλίνου: ο λαϊκισμός έδωσε τη θέση του στον Αμερικανικό Διαφωτισμό. Εφυγε, ομοίως, η προτομή του Ουίνστον Τσώρτσιλ πίσω από το προεδρικό γραφείο και τη θέση της πήρε εκείνη του λατινοαμερικανικής καταγωγής αγροτοσυνδικαλιστή Τσέζαρ Τσάβες: σε μια χώρα όπου οι λευκοί δεν πρόκειται για πολύ ακόμη να αποτελούν την πλειοψηφία, ο αγγλοαμερικανικός δεσμός έδωσε τη θέση του στο σύμβολο του αγώνα για τα δικαιώματα των εργατών γης και των Λατίνων. Προσετέθησαν και άλλες προτομές, η παρουσία των οποίων τονίζει την έμφαση στην προοδευτική αλλαγή: Ρόζα Πάρκς, Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, Ελινορ Ρούζβελτ, Ρόμπερτ Κένεντι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ