Το 2020 η κρίση της πανδημίας COVID-19 προκάλεσε έναν πολυκαναλικό μετασχηματισμό στο εμπόριο διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα, ανεβάζοντας σε υψηλά ποσοστά τις αγορές online και οδηγώντας στον επαναπροσδιορισμό των φυσικών δικτύων διανομής και πώλησης. Φέτος ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φτάσει (και πιθανόν να ξεπεράσει) τα €12 δισ., σημειώνοντας μια αύξηση τουλάχιστον 35% σε σχέση με πέρσι, συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων είχαν πάνω από 200% αύξηση, ενώ το 50% των Ελλήνων πλέον αγοράζει προϊόντα μέσω Διαδικτύου. Βέβαια είμαστε ακόμη μακριά από το στάδιο ωριμότητας των ευρωπαϊκών χωρών όπου τα αντίστοιχα ποσοστά των online αγοραστών φτάνουν το 80%. Παράλληλα είδαμε σημαντικές επιχειρηματικές δράσεις, όπως την αναδιοργάνωση μεγάλων ηλεκτρονικών καταστημάτων με στόχο την πελατοκεντρικότητα, την εμφάνιση μικρών ψηφιακών εταιρειών από την επαρχία με πωλήσεις πλέον σε όλη τη χώρα, την έμφαση στο κινητό επιχειρείν και την έξυπνη καθοδήγηση των καταναλωτών στο «ψηφιακό τους ταξίδι» για αγορές. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είχε μεγάλη ανάπτυξη αλλά με προβλήματα λόγω της εκθετικής αύξησης της ζήτησης, τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπιστούν ώστε οι διαδικτυακές συναλλαγές να γίνουν πλέον αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ