Σουπερμάρκετ
Επτά στα δέκα προϊόντα που φιλοξενεί στα ράφια της η αλυσίδα MERE είναι τρόφιμα, ενώ το υπόλοιπο 30% μοιράζεται σε οικιακές συσκευές και είδη σπιτιού, προϊόντα περιποίησης, καθαριστικά {CR}και είδη ρουχισμού
Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους
Ρωσική αλυσίδα εισβάλλει στην αγορά των εκπτωτικών
Η διοίκηση της αλυσίδας έχει αποφασίσει την ανάπτυξή της και στην ΕΕ, σε χώρες όπως η Πορτογαλία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και η Ελλάδα

Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από 

Περισσότερα άρθρα για Οικονομία