Περιοδικά, δημοσιεύονται τα στοιχεία εκθέσεων της Κομισιόν και του ΟΟΣΑ που δείχνουν ότι η σύγχρονη θέση της Ελλάδας στον τομέα των Φυσικών Επιστημών είναι τραγική. Οι μαθητές δεν μπορούν να συνδέσουν τη Φυσική με την καθημερινότητά τους, δεξιότητα στην οποία επικεντρώνονται τόσο οι διεθνείς έρευνες, όσο και τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων αναπτυγμένων χωρών. Αυτή η σύνδεση επιτυγχάνεται, κατά κύριο λόγο, με τη διεξαγωγή πειραμάτων και την εφαρμογή της επιστημονικής μεθόδου στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ