Πολλά έχουν γραφτεί για τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας, αυτή την παγκόσμια αποκλειστικότητα και ειδικά για το υψηλό κόστος των δοκιμαστικών επεμβάσεων σε σχέση μάλιστα με τις ευρύτερες ανάγκες και τα σοβαρά προβλήματα στις γειτονιές της Αθήνας. Παρόλο το αρνητικό κλίμα αποδοχής που δημιουργήθηκε ήδη από τους δημότες της Αθήνας, περιμένω υπομονετικά την εξέλιξη αυτής της πρωτοβουλίας. Οπως δεσμεύτηκε ο δήμαρχος της Αθήνας, ελπίζω ότι μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, θα οδηγηθούν σε τεκμηριωμένες τελικές επιλογές και αρχιτεκτονικά ενδιαφέρουσες προτάσεις, μέσω αρχιτεκτονικών διαγωνισμών, που θα αποθαρρύνουν το αυτοκίνητο και θα προσελκύσουν τους κατοίκους να βιώσουν την πόλη ελεύθερα. Ακόμη και εμένα που δεν είμαι λάτρης του περιπάτου, προτιμώντας να κινούμαι με το αυτοκίνητο, με ενθουσιάζει η ιδέα να επεκταθεί στο κέντρο της πόλης, ακόμη και στην οδό Σταδίου η αισθητική του πεζόδρομου της Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Εξακολουθώ βέβαια να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το τελικό αποτέλεσμα,  παρόλο που ο δήμαρχος έχει πλέον πλαισιωθεί από ειδικούς συμβούλους αρχιτέκτονες και πολεοδόμους καθηγητές αρχιτεκτονικών σχολών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ