Πριν από μερικά χρόνια, στη λίστα με τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα στην Ευρώπη και στην πρώτη πεντάδα θα υπήρχαν τα πιο μεγάλα, οικογενειακά μοντέλα, ενώ η κυριαρχία των γερμανικών μοντέλων ήταν ακλόνητη. Σήμερα, οι ευρωπαίοι καταναλωτές βάζουν νερό στο κρασί τους, δεν θέλουν να «υπερκεράσουν» τις οικονομικές τους δυνατότητες και στρέφονται σε μοντέλα μικρής κατηγορίας (αυτοκίνητα που οι τιμές τους κατά μέσο όρο δεν ξεπερνούν τις 17 χιλιάδες ευρώ), που όμως τα προσφέρουν όλα σε επίπεδο τεχνολογικό και άνεσης. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, οι υποψήφιοι αγοραστές της γηραιάς ηπείρου έχουν βάλει στο στόχαστρο των προτιμήσεών τους τα μικρά, βενζινοκίνητα, ενώ ένας στους τρεις θα επιλέξει ένα μικρό SUV. Αξιο αναφοράς ότι και τα ηλεκτρικά ανεβάζουν συνεχώς ρυθμούς – με την πανδημία να μην έχει διαταράξει την ανερχόμενη κατηγορία των αυτοκινήτων που «μπαίνουν στην πρίζα».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ