Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να έχουν τον πρώτο λόγο στις πωλήσεις, στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, η Nissan ανακοίνωσε ότι ένας πελάτης της αγόρασε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω του WhatsApp. Η συγκεκριμένη πώληση έγινε σε αντιπροσωπεία της Nissan στην Ισπανία, όπου η συγκεκριμένη διαδικτυακή διαδικασία πώλησης έγινε με επτά κλικ σε επτά ημέρες και ο ενδιαφερόμενος αγοραστής απέκτησε το νέο μοντέλο Nissan, ένα Juke που επιθυμούσε. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter πριν από τέσσερα χρόνια!