Πολλοί από εμάς στην περίοδο του αναγκαστικού εγκλεισμού περάσαμε αρκετές ώρες στις ψηφιακές πλατφόρμες που προσφέρουν ταινίες και σειρές, διαπιστώνοντας ότι μεγάλο μέρος του δημοφιλούς περιεχομένου δεν προέρχεται μόνο από τις ΗΠΑ αλλά και από άλλες χώρες, που δεν πρωταγωνιστούσαν στη βιομηχανία οπτικοακουστικού υλικού. Η διαπίστωση αυτή ήρθε να θυμίσει ότι η οπτικοακουστική παραγωγή, η δημιουργία ταινιών, σειρών και ντοκιμαντέρ δεν είναι απλώς μια καλλιτεχνική ή ερευνητική δραστηριότητα. Είναι ταυτόχρονα και ένας δυναμικός οικονομικός κλάδος, που ανοίγει προοπτικές και για χώρες όπως η Ελλάδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ