Διαδικτυακά σεμινάρια. «Digital marketing τουριστικού προϊόντος» και «Γερμανική ορολογία για εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχεία» είναι οι τίτλοι των δύο νέων διαδικτυακών εκπαιδευτικών σεμιναρίων, webinars, που υλοποιεί τις επόμενες ημέρες το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. Τα webinars απευθύνονται σε εργαζόμενους ξενοδοχείων και στον ευρύτερο επισιτιστικό τομέα, σε σπουδαστές σχολών συναφών ειδικοτήτων αλλά και σε επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού κύκλου θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης, και προσφέρονται δωρεάν, προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον όσο το δυνατόν περισσότερων εργαζομένων στους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης. Ειδικότερα, το πρώτο webinar φέρει τον τίτλο «Digital marketing τουριστικού προϊόντος», πραγματοποιείται την Τετάρτη 27 Μαΐου και ώρα 17.30-20.30, με χρήση της ελληνικής γλώσσας. Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το digital marketing, να κατανοήσουν τη χρησιμότητα χάραξης στρατηγικής digital marketing και να επιλέγουν το target group που θα στοχεύσουν. Επίσης, να διακρίνουν τα κανάλια digital marketing και να αξιολογούν τα σημεία που καθορίζουν την αποτελεσματικότητά τους.Το δεύτερο webinar φέρει τον τίτλο «Γερμανική ορολογία για εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχεία», λαμβάνει χώρα την Πέμπτη 28 Μαΐου και ώρα 12.00-15.00, με χρήση της ελληνικής και της γερμανικής γλώσσας. Στόχος του σεμιναρίου είναι η γνωριμία και η εκμάθηση βασικών όρων στη γερμανική γλώσσα και η ανάπτυξη της βέλτιστης προσέγγισης των γερμανόφωνων τουριστών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δήλωση συμμετοχής στα webinars κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επισκέπτεται την ιστοσελίδα: https://www.dual.com.gr/ahkakademie/.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ