Πριν από μερικές εβδομάδες ανώτατο στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας από τον κλάδο της πληροφορικής επισκέφθηκε την Εφορία της περιοχής του για υπόθεσή του και ο υπάλληλος (επαναλαμβάνω, της Εφορίας) που τον εξυπηρετούσε του ζήτησε το εκκαθαριστικό της Εφορίας σε χάρτινη μορφή. Οταν δήλωσε στον υπάλληλο ότι δεν είχε το χαρτί μαζί του, αναρωτήθηκε αν μπορεί να το στείλει μέσω του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Ο υπάλληλος πρόθυμος… του έδωσε το προσωπικό του email. Προφανώς δεν διέθετε επαγγελματικό email, ούτε τη δυνατότητα να εκτυπώσει απλά το έγγραφο της υπηρεσίας του, και το στέλεχος έφυγε για να παραδώσει αυτοπροσώπως το χαρτί την επόμενη μέρα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ