Η Mastercard και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας μέσα από μια κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό. Η καμπάνια θα έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







