Το Twitter είναι ο μεγάλος νικητής του #2019MAMA. Οι υποστηρικτές της K-ΠΟΠ (Κορεάτικης ποπ) από όλο τον κόσμο χρησιμοποίησαν το μέσο αυτό για να γιορτάσουν το 2019 ΜΑΜΑ, δημιουργώντας 102 εκατομμύρια tweets και αναδεικνύοντάς το σε νούμερο 1 τάση σε 46 χώρες. Το Twitter και το Mnet Asian Music Awards (MAMA), το μεγαλύτερο βραβείο Κ-ΠΟΠ στον κόσμο, συνεργάστηκαν για να ενώσουν τους οπαδούς της μουσικής αυτής ανά την υφήλιο. Από το αποκλειστικό υλικό των καλλιτεχνών και των συγκροτημάτων K-ΠΟΠ που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι φαν τους «κέρδισαν» συνολικά 102 εκατομμύρια tweets, χρησιμοποιώντας hashtag όπως #2019MAMA και #MnetAsianMusicAwards. Παράλληλα, οι συνομιλίες για το γεγονός μετρήθηκαν από τις 24 Οκτωβρίου, ενώ η ψηφοφορία άρχισε στις 4 Δεκεμβρίου, την ημέρα μετά την εκδήλωση. Αναλυτικότερα, 21 εκατομμύρια tweets δημιουργήθηκαν παγκοσμίως, με αποτέλεσμα τα προαναφερθέντα hashtags να είναι κορυφαία στις τάσεις του Twitter σε 55 χώρες, όπως ο Καναδάς, η Γαλλία, η Αργεντινή, το Κουβέιτ και η Αίγυπτος. Ο υψηλότερος όγκος των tweets προέρχεται από τη Νότια Κορέα, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Λατινική Αμερική. Το βίντεο των BTS’ ήταν το πιο δημοφιλές tweet από το 2019 MAMA, με 140 χιλιάδες retweets, 300 χιλιάδες likes και 2,2 εκατομμύρια προβολές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ