Rebranding. Είναι πιθανότατα η αγαπημένη λέξη της κυβέρνησης. Ο όρος χρησιμοποιείται για τα πάντα. Από την επανατοποθέτηση της χώρας στην παγκόσμια οικονομία ή την αντικατάσταση της εικόνας που είχαν για εκείνη οι ευρωπαίοι εταίροι της στα χρόνια της κρίσης με μια άλλη που να εκπέμπει αυτοπεποίθηση, μέχρι την αιτιολόγηση της ανάγκης να αποκτήσει μια επιτροπή «Ελλάδα 2021». Χρησιμοποιείται δηλαδή τόσο για να προσελκύσει επενδυτές ως open for business ή για να χτίσει διπλωματικές σχέσεις, όσο και για να γιορτάσει το έθνος την επέτειο των 200 χρόνων από το 1821. Κάπως έτσι συστάθηκε και η ομάδα «Repositioning Greece» για να επανανοηματοδοτήσει τη χώρα εκτός συνόρων. Γιατί όπως είπε ο Πρωθυπουργός γευματίζοντας με τα μέλη της προ ημέρων στο Μαξίμου: «Μέχρι σήμερα η προβολή της Ελλάδας αφορούσε μόνο την τουριστική της πλευρά. Πρέπει να προβάλουμε μια συνολική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας, μιας χώρας δημιουργίας, οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης, με ξεχωριστή ποιότητα ζωής και σεβασμό στο περιβάλλον».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ